Isten hozta a Honlapomra Kedves Olvas! ANAHITblogomon folyamatos aktulis bejegyzsekkel vrom nket.
NKnek ajnlom a Magyar Lenyok Asszonyok cm blogomat
ldott napokat kvnok Mindenkinek!
Fnyvrosok Krpt- medencben fenn van a Facebookon. A magyarsg egy emberi tartalom a sz igazi rtelmben
,ami bennnk kdolva van s mkdsbe lp,
ha ezt befele fordulva megnyitjuk Mag-unkban. A tisztasg s a j szndk vezreljen bennnket magunk s mindenki javra!
A magyarsg s minden ember rdeke,
hogy fejldjn lelkileg,szellemileg s hasznlja ki azt a nem tl hossz idt,ami mg rendelkezsnkre ll,
hogy azok legynk,akik valjban legbell vagyunk.
Merjnk igaz emberekk vlni s akkor az egysg magtl megolddik, mert mkdnek az egyetemes trvnyek.
Wass Albert
Minden hnap 8.-n IMANAP a Nemzetrt. Fnylncban 19 rakor kapcsoldunk ssze. teljes zenet itt
Fben, virgban, dalban, fban,
szletsben s elmlsban,
mosolyban, knnyben, porban, kincsben,
ahol stt van, ahol fny g,
nincs oly magassg, nincs oly mlysg,
amiben benne nincsen.
Arasznyi letnk alatt
nincs egy csalka pillanat,
mikor ne lenne lthat az Isten.
De jaj annak, ki megltsra vak,
s szeme el a fny korltja ntt.
Az csak olyankor ltja t,
mikor leszllni fl az lom:
tletes, Zivataros,
villm-vilgos jszakkon.
Fohsz
Boldogasszony Anynk,
Fnyes tekinteteddel nzzl le renk.
Hozzd knyrgnk, Tged krnk,
Magyar nemzetnk megmentsben,
Adj segtsget nknk.
Boldogasszony Anynk nzzl le renk
Magyarokra,
Kik, Hozzd knyrgnek,
Benned remlnek.
Adj jobb sorsot e Nemzetnek!
Add, hogy feltmadjon ez az Orszg
s jra visszatalljon Hozzd!
Adj neknk Remnyt, Bkessget
s soha el nem fogy bizalmat Benned.
Boldogasszony Anynk, tekintsl le renk.
ldott kezeidet nyjtsd segtsgl nknk,
Hogy sorsunkat ne szenvedjk,
Hanem rmdben leljk.
Boldogasszony Anynk,
add nknk vissza Koronnk Szentsgt!
Engedd, hogy jra felragyogjon,
s minket Fnyvel bebortson!
Krptok brcein felcsendl az nek,
Vigad a bs magyar...
Lesz-e lds, ldoms,
vagy rsznknt mr csak a nyomor marad?
Srva vigad a magyar…
Knnyei vgig peregnek arcn,
Lelke sajog, fjdalom jrja t…
gy tudni, ki az Igaz Magyar,
Ki ment s nem veszejt Hazjt.
Boldogasszony Anynk, nzzl le renk.
Hallgasd meg bs knyrgsnket…
Minket Magyarokat, soha ne hagyjl el!
ld meg ezt a Hazt,
Segts, hogy jjszlethessen!
Npednek add vissza e Szentsget.
Add, hogy jra EGY legyen az Orszg,
s a MAGYAROK ISTENE kormnyozza Orszgt!
men.
rta: Feketn Lendvai Katalin
Gyimesi Fohsz
desanyja, Nagyasszonya
Igaz magyar fiaknak,
Ptrnja, Prtfogja
Rgi magyar haznknak!
Tehozzd jrulunk,
srva leborulunk,
Lgy anyja fiaidnak!
Renk tekints, mert senki sincs,
ki sorsunk boldogtsa!
Igaz szvt s j szemt
Aki renk fordtsa.
Sok vres sebnket,
panaszos gynket
Aki elbbmozdtsa.
Mindenfel nyomorsg
szorongatja npnket,
Majd szraz g, majd zpor,
jg veri el termsnket.
Most szvnk szomor, fl,
hogy lesz hbor,
Ktsg gytr bennnket.
Bkessgben, csendessgben
tartsd meg h szolgidat,
Becsletben s bsgben
rks Orszgodat!
Sznd meg, J Anya,
Magyarok Asszonya,
H magyar jobbgyodat!
J hrnvnek, magyar vrnek
gerjeszd vidm jultt,
Kirlyrt, hazjrt
vitz vre buzdultt!
Engedd, hogy hs karja
mindig fltarthassa
Az ellensg lndzsjt!
gy zokogunk, gy hdolunk,
Mria, szent nevednek;
gy remlnk, halunk s lnk
j anyai szvednek.
A magyar Szent Hazt
s Angyali Koront
Ajnld fl az egeknek!
hirklub.hu/
Amarna szelleme „Akr egy halom hastott fa,
Hever egymson a vilg,
szortja, nyomja, sszefogja
egyik dolog a msikt
s gy mindenik determinlt." (Jzsef Attila: Eszmlet)
Az egyiptomi kirndulsunk sikern, Amarna feltrt „kincsein" felbtorodva folytassuk utazsunkat a vilg egyb, si tudst hordoz kultri irnyba. Melyek kzl, a forrsok bsge, sisge miatt kiemelked helyet foglal el Indiai hitvilga, a teremtsmtoszok, a vdikus irodalom gyngyszemei. Teht, ne restelkedjnk tovbb, nzzk, mit kvettek el arrafel a pajkos istenek.
Mah Visnu (a teremtsben szerepet jtsz, egyik isteni rsz, isteni termszet) „rfekszik" az scenra, s llegzetvel megteremti az univerzumot, majd szemnek tekintetvel az llnyek lelkeit. Tle szrmazik Brahma, az sfny, „Tat tvantn aszi", aki ltrehozza a ltezk szmtalan formjt. De hagyjunk fel a csetl-botl szavakkal, mertsnk inkbb a megfoghatatlant, a kimondhatatlant mesteri mdon tkrz ktfk trhzbl.
„Az Egy llegzett llegzet nlkl, a sajt erejbl; rajta kvl nem volt semmi sem."
„Az ressg, melyet a semmi bortott, a vezekls heve rvn ltezv vlt."
„Kezdetben volt a vgy, ez volt az rtelem els csrja. A blcsek, kik szvkben kutattak, blcsessgk rvn a nemltben trtk fel a lt ktelkt."
„ Sugaruk szerteradt, lent, fent s rzst. Magot hintk voltak, hatalmasak voltak. Lent volt az energia, fent volt az akarat." (Rigvda X.129.)
„Nem volt id, mert aludva fekdt a vgtelensg lben. Csak a sttsg tlttte meg a vgtelent, az APA a ANYA s a FIA egyet kpezett, amg a fi egyszer fel nem kelt s vndortra kelt a sttsgben egy kereken. Az let addig ntudatlanul lktetett a vgtelen rben."
„Hol voltak az ptk a feltrekv Manvantara fnyes fiai? Akik fnyt adtak a forma nlkli letnek! Mg nem ttt az ra, a sugr mg nem irnyult a csirra, a Matrianda mg nem duzzadt meg!"
„Fld fiai! Hallgassatok a Tz fiaira, akik a tantitok. Halljtok meg, hogy mit tanultak k az si "HETEK"-tl, akiknek leszrmazottai, kik az stzbl eredtek, sapinktl! Akik a fnybl jttek, mely az rk sttsgbl sugrzott, s j letre kelt energikat lvellt szt a vilgrben mindenfel!"
„Az alkotk s a rombolk kztt, mindig is harcok fognak dlni az rrt s a tudsrt. A Mag megjelent de llandan jra ltrejn!"(Dzyan-vda)
S vgl, Krisna szavai a Bhagavad-gtban:
"n vagyok az eredete a lelki s az anyagi vilgnak, minden Bellem rad."
"Tudd meg, hogy minden teremtett lny gy nyugszik Bennem, miknt a mindenhol fj ers szl nyugszik llandan az rben.
h, Kunt fia, a korszak vgeztvel minden anyagi megnyilvnuls visszatr az n termszetembe, de a kvetkez korszak hajnaln jra megteremtem ket energiim ltal."
"nem parnyi tredkvel thatom s fenntartom ezt az egsz univerzumot."
Az rsok szerint Krisna a Nap, a Tz, s fnynek sugarai, szikri az „egyni lelkek". Igen, az „lnynek parnyi tredkrl", a Szentmagrl, az egsz vilgon megjelen vltozatairl, az Ankh-rl, a Hrusz-szemrl, a Firl, a vdk Hiranjagarbhja-rl (aranymag), a tibeti „Dangma nyitott szemrl" van itt sz. Ennek az archaikus impulzusnak ksznhet mg - az itt-ott megvltozott tartalom ellenre - az „Isten szeme", „Allah szeme", Ahura Mazda gondolata, a „Zer Kodes" (aranymag), vagy a „Sva Szeme" kifejezsek ltrejtte is.
Pldnak okrt; a napjainkban egszen ms rtelmezst nyert Zer kodesrl Hjim Nhmn Bilik, zsid klt a kvetkezkppen „vlekedik":
" S elgondolom, mily hatalmas a mag,
Mely rejtve l az tkozott talajban,
rn a napnak egy sugara csak,
S belle mennyi ldsunk fakadna!
Mennyi ds kve hullana al,
Ha egy j szell, mire lelkem vgyik,
Egyengetn s kisimtan
Az let svnyt a jesivig."
Vagy visszatrvn Indihoz, lssuk, mit tarthatunk a Sva szemrl:
Jl szemllteti az indiai „istenviszonyokat", a mitolgiai alakok sszetett, szimbolikus megjelentst Sva szemlye. Aki kzel sem csak a kztudatban l pusztt isten, hiszen segtett a teremtsben, kzremkdsvel indult meg az sllapotban tengd anyag rendezdse. Vget nem r tncval enyhti a teremtmnyek szenvedseit, kiissza az emberisget veszlyeztet cennyi mrget, s tekintettel az l sokadalomra zrva tartja a pusztt tzet lvell harmadik szemt. Eredetileg is csak kt szemmel rendelkezett (egyik szeme a Nap, msik a Hold), de egyszer kedvese, a csintalan Um eltakarta mindkettt, s sttsg lett rr a vilg felett. Ekkor, Sva az lk irnti knyrletbl megnyitotta harmadik, „tzes" szemt, s fnye tlelte az egsz univerzumot. Jellemz Svra, s ketts termszetre, hogy ezzel az ltet fnnyel rombolni is tud, s bizonyra hasznlni is fogja ilyen irny kpessgeit a kali-jga (korszakunk) vgn, amikor is ellejti pusztt tnct.
Nos, ideje bksebb vizekre eveznnk. Nzzk, miknt jelenik meg a Szentmag a keresztnysg hittanaiban. Az rsunk els fejezetben, a Naphimnusz s a 104. Zsoltr sszecseng fejezeteinek prostsa kapcsn mr rintlegesen szltunk az egyiptomi hatsok lehetsgeirl. Most, a felmerlt j ismeretek segtsgvel folytassuk tovbb kutakodsainkat.
„n vagyok a te Istened, akibl minden l szrmazik."
(Jelensek Knyve 21.7)
„Akiben nincs meg a Fi, az let sincs meg abban."
(1 J. 5.12)
„Lakozom bennk, s kztk jrok"
(Ap. Cs. 20)
„Hogy mindnyjan egyek legyenek; amint te n bennem, Atym, s n te benned, hogy k is egyek legyenek mi bennnk..."
„...n bennk s te nbennem: hogy tkletesen eggy legyenek..."
(Jn 17:21-23)
Hogyan rtelmezhetek a fenti idzetek?
Termszetesen, lehetsges mindennem nyakatekert, „Isten ezzel azt akarta mondani..." kezdet magyarzatokat gyrtani, de mi maradjunk annl, hogy a Biblia szerint az r, s Jzus ezt mondta. s gy gondoljuk; a napnl is vilgosabb, hogy az ltalunk Szentmagnak nevezett isteni termszetrl szlnak a fenti mondatok. Azaz, a mindent that, teremt princpiumrl, az egsz nagyvilgot tjr shullmrl, a mindezt mozgsban tart mlyizzs forrsrl. Minden l, s „lettelen" szljrl, a „kosrrl", s annak tartalmrl.
„Akiben" elvsz az cenok rja, s vle kl a magnak hasadsa.
„Neki" a kvete az anyagba sllyedt emberisget ldozatval megment, tiszta energival feltlt Jzus.
Ezrt neveztetik „az igazsg napjnak", „a vilg vilgossgnak", s ezrt tartjuk a karcsonyt december 25-n, az j nap, a fny szletsnek napjn. A „Szentmag-tant" elfogadk nem jhetnek zavarba az utolsvacsorn elhangzottak miatt.
„Vegytek, egytek! Ez az n testem, mely ti rettetek megtretik..."
(I. Kor. 11: 23-24)
Hiszen, Jzus nem az „anyagbasllyedt" testrl, hanem az testrl, az isteni sugrzs, a fny manifesztcijrl beszl. St, nem vletlen a Jzus testnek kenyr allegrija sem.
Amit, a Jzus arct bzaszembe helyez, rgi csngk, magyarok ivadkainak is rtenie kellene. Az anyagi jellegt vesztett, megtrettet mag befogadja az r szellemt, a kovszt, s gy teremtdik a mindennapi kenyernk, JZUS.
(Valsznleg hasonlkra gondoltak a tsztabbok kpben „istent ev" maya indinoknak is.) Igen, az anyagnak meg kell trnie a „szentkereszten", hogy a „vilg vilgossga" jra letre kelhessen a sttsgben snyld szvekben.
De mindennl beszdesebbek a kvetkez sorok:
„Isten sajt kpmsra teremtette az embereket; sajt szeme fnyt helyezte szvkbe..."
(Sir 17, 1-14. Fejezet)
„Ezt mondja Isten Fia, a kinek szemei olyanok, mint a tzlng,..."
(Jel 2,18)
Pontosabban Krisztus az Isten kvete (Isha, Ige), kinek tekintetbl elemi ervel sugrzik az isteni fny, s ezt a magasabb rend rezonancit adta t neknk embereknek. Taln, az volna meglepets, ha nem bukkannnk jra, s jra a Szentmag msik formjra, az isteni szemre, az let forrsra, ms aspektusban a fny, a Szentllek befogadsnak szervre. Ennek zenett hordozzk a keresztny templomok timpanonba foglalt galamb (szentllek), vagy „Isten szem" motvumai is. S innen mr csak egy aprcska lps, az egyiptomi „Isteni Slyom", s a keresztny galamb, vagy a csodatv „Hruszsugr", s a Szentllek egyrtelm megfeleltetse.
A megllaptott azonossg nem srtheti egyik valls rtkeit sem, tudniillik, a Szentlelket, mint rktl ltez princpiumot csupn az adott kultra, rendelkezsre ll eszkzeivel jelentettk meg.
Egy nagyobb lendletet vve, most ruccanjunk t a kevsb gazdag mitolgival rendelkez npek emlkeihez.
A knai Pan Gu egy tzpiros madr (maghoz madr!) tojsbl jtt a vilgra. A tojshjon felcseperedvn, megprblta elvlasztani az eget a fldtl. Amit vgl 18 ezer vi megfesztett munkval sikerl is vghezvinnie. Sajnos ez a tevkenysg olyannyira kifrasztotta, hogy teljesen elertlenedett, s vgl bele is halt. Amg a lelke a mennybe szllt, balszembl keletkezett a Nap, mg jobbszembl a Hold.
S, ha mr tojsrl beszlnk, meg kell emltennk a tojs, a mag, mint termkenysgi szimblumok szles kr elterjedtsgt, a knai, a hsvt-szigeteki fecske tojst, a Kalevala vilgtojst, a ritulis magevseket, vagy a vetsbe hull mennyk jtkony hatsnak hitt. Ebbl a termkenysgi kultuszbl eredeztethet a nyuszi „tojta" hsvti tojs, vagy a bzaszemek hintsnek szoksa.
A hsvtbl, a Hsvt-szigetekrl keljnk t a „fnyl szem" Quetzalcoatl fldjre, a dl-amerikai indinok kz, ahol rgtn segtsgnkre siet egy smaya mondarszlet.
„ A vrs ember jl lt azon a fldn, ami mr nincs. Ura volt minden lthat s lthatatlan ernek. De a nagy tudst s hatalmat elvesztette, mert eltvolodott a fnytl, hogy belesllyedjen az nz, mindent magnak kvetel agyag s szalma testbe. Amikor alszllt a testbe, a „Napgyjtotta" fny lassan kialudt benne."
Igen, ez egyenes beszd a magtl (Nap) ered „fnyllek-hit" ltezsnek bizonysgrl.
Az rott dokumentumok mellett, megemltend mg egy-kt titkos, vagy titkosnak vlt trsasg, melyeknek cljait ugyan homly fedi, de a nyilvnossgra hozott tziseikben, szimblumaikban felsejlik a „Szentmag" titkainak bizonyos fok ismerete. Ilyen, a kereszt kzepbe rzst helyez, gynevezett „rzsakeresztesek", vagy az „isten szemt" hromszgben brzol szabadkmvesek szvetsge. A rzsakeresztesek megnyilvnulsai alapjn egyrtelm a vilgtojs kzponti szerepe, a keresztny tanok s a mag-tisztelet sajtos szimblumvilggal trtn megjelentse. Mg a szabadkmvessg spiritulis magja (nem vletlenl) sejtelmes homlyba burkolzik. Annyi azonban a kvlllknak is feltnhet, hogy a hromszgben elhelyezett „mindent lt istenszem" emblmjuk valjban a vilg rejtlyes „aktivtort", az isteni magot, s a piramist jelenti meg.
Ez utn a kis kitr utn trjnk vissza a npek emlkezethez, a megrztt tuds „relikviihoz".
Tulajdonkppen lelkiismeret furdalst illene reznnk amiatt, hogy vizsgldsainkat rgtn Egyiptomnl kezdtk, s csak a mondandnk vge fel trnk r a nem kevsb fontos Sumr Birodalomra. Mentsgnkre szolgljon a viszonylag szks forrsanyag, s a nagy v vallsi reformok hinya.
Teht, mit rejtegetnek ellnk a sumr istenek?
Az svzben, a kozmikus szubsztanciban mr a kezdetektl - Apszu satya s Timat sanya kpviseletben - benne foglaltatott az isteni kettssg. Nszuk gymlcse lett Lahmu, s Lahamu, az k gyermekei pedig Ansar s Kisar. Majd Ansar megszli Anut az g istent, akinek fia a, az er, a blcsessg istene. Ksbb Apszut bosszantani kezdik a szapora istenek szertelensge (szerintnk a teremts megllthatatlansga), s elpuszttsukra szvetkezik. a tudomst szerezve az lnok tervrl, megigzi Aszput, „megoldja az vt", s ezzel kialszik a fejt vez fny.
Ksbb Timatnak lett elege az istenekbl, s mindennem szrnyet teremtve ellenk indul. De az idkzben felcseperedett - ngyszem, ngyfl, szjbl lngot lvell - Madrukot, a fit - „akitl tkletesebbet el sem lehetett kpzelni az istenek kztt" - vezrkk vlasztjk a megszeppent istenek. Miltal, a leghatalmasabb isten, a legyzhetetlen Madruk hadba indul Timat s seregei ellen. Timattal vgezve gyzelemre viszi az gyet (a teremts folytatst), s a halott sanya kettszelt testbl megalkotja az eget s a Fldet.
Vzlatosan ennyi a trtnet, amelybl - kurtasga ellenre - rgtn kiderl, hogy valjban a teremtst, s a visszarendezdst szolgl erk megszemlyestsrl, a „SORS", a trtnsek irnytsrt folytatott, vget nem r harcrl szl.
No j, de hov tnt a Szentmag-tana?- krdezhetnnk joggal.
Az egybknt kzenfekv Madruk, Hrusz prhuzamokat elhagyvn, el kell mondanunk, hogy Madruk igazbl napisten. St, a sumrok szerint a kelnap Nabu, a delelnap Nibiru, mg a nyugvnap Madruk. Ezenkvl, a, vagy ms nven Dingir Nimin a mindent tud isten, az emberek bartja, s a „Tiszta Szemek ura". De nagy jelentssggel brnak az IGI (szem), IZI (izz), IZ (isteni llek) Badiny Jos Ferenc nyomn feltrt sumr szkapcsolatok, mivel valsznstik az isteni-mag (isteni-llek), a tz, a fny (izz) s a szem fogalmak rokonsgt. Ennek megfelelen - a hsvt-szigetiekhez hasonlatosan -, gyakran arnytalanul nagy szemekkel alkottk meg szobraikat.
Tovbb, a nyelv ismeretvel br kutatk kzl tbben, egyenesen a „Szem-r npnek" hatrozzk meg a sumrokat.
Vgezetl, nem mehetnk el sz nlkl a sumr irodalomban tbbszr emltett „Ht Blcs", vagy az indiai „HETEK", a „ht risi", a „Manvantara fnyes fiai", a „Tz fiai" („akik tanttok..."), a „Mag vetk" szemlye mellett. Akik, a vilgban elterjedt szmtalan mendemonda, csillagszati s egyb elvont elmletek ellenre nem msok, mint a tudst tad civilizcik leszrmazottai, maradvnyai. De hvhatjuk ket akr atlantisziaknak is, hiszen Atlantisz legendja - nem kevsb a belle sarjad Bbeltorony trtnete - fknt a SZENTMAG-rl, annak sugrzsrl, hullmairl szl.
A hitetlenkedk kedvrt idzznk egy-kt rszletet az „si trtnetek, si kdok" cm rsbl:
„Atlantiszt egy 100 sztation (kb. 20 km) tmrj szigetre, Babilont pedig a „tengerek szvbe" helyezik a szerzk. Az egyiknl domb, a msiknl hegy van a kzppontban.
Babilon az den-, a teremts fldjn, Atlantisz pedig az „isteni" nsz sznhelye krl helyezkedik el. (Poszeidn a kzponti hegyen termkenyti meg a fldi szzet, Kleitot. Tlk szrmaznak a ksbbi szigetlakk)"
(Avagy mindkt helyszn kapcsolatos a teremtssel!)
„Poszeidn, hrom, krkrs, tengervzzel elrasztott csatornval vdi az atlantiszi „magot". Babilon kzponti dombjt, szintn csatornk vezik, „.. amelyekben a vz gy hullmzott, mint a tenger"."
Ht, egyelre ennyi a mondanivalnk a Szentmagrl.
Illetve, lenne mg valami, az emberr vlsunkat biztost, „plusz" mag, szem adomnyozsnak krdse, annak krlmnyei. Errl az isteni „beavatkozsrl" adnak hrt a frak kobrs fejdszei, Atum „vndorl szeme", amit „msikra cserltek". Pontosabban a hllagy, az emlsagy, s a homloklebeny „sszektsrl", szinkronizlsrl beszlnk, ami eredetileg a homlokszemmel egyetembe biztostotta „bels" s „kls" lts kpessgt.
Avagy, egyrszt, mint az univerzum szerves rsze nvalnkon, msrszt az j, kls analizlst biztost kpessgnkn keresztl lthattuk Istent s a kerek vilgot.
Mgikus isteni ernek birtokba kerltnk ezzel a „beavatkozssal", mondhatjuk „egyek lettnk az istenek kzl". Sajnos, az anyagi termszet harcsolsi knyszer, az emlsagy eluralkodsa kvetkeztben tobozmiriggy sorvadt a harmadik szemnk, s vget rtek a „paradicsombli vgnapjaink". Azta is, rendletlenl tartunk az „anyagbazuhans", az apokalipszis fel.
De ne zrjuk ennyire pesszimista sorokkal fejezetnket, gy is fogalmazhatnnk; megllthatatlanul haladunk egy j vilg fel. Radsul, rmmel tlthet el bennnket az a tny, hogy az „j szem" tadsnak leghitelesebb brzolsa egy ksi avar, vagy korai magyar leleten tallhat meg, nevezetesen az brn bemutatott „mrtlyi szjvgen". Ahol egy szemgolyk nlkli ember kezben lthat a „mindentltst" biztost isteni szem.
brenlt s lom hatrnl vagyunk. Egy olyan vilg l bennnk, melynek meglmodsa csakis rajtunk mlik.
Mltn rizzk-e magyarsgunk szellemt? Vllaljuk-e a rnk tornyosul feladatokat, s ennek tkrben nyugodtan lomra hajtjuk a fejnket? Megszlt-e szvnk a szra, mely a Hazrt remeg? A MAGYAR LOM selyemkpem beavatkdokat tartalmaz.
Egy msik Vilgba avat be. Ha nyitott vagy r s tettreksz, brmikor belphetsz ebbe a Napfnyes vilgba melynek megvalstsa csakis rajtunk mlik. A Napbrkn utazva rkeznk meg a Fny Orszgba, s ez a brka mint egy virg kelyhe oltalmazn krbelel minket.
A kpemen ez a kehely a Szent Csaldot leli krbe, melynek minsgt seink hagytak renk. A Szent sz alatt n most azt a letisztult si minsget rtem, aki megtesteslt a vilgunkban. Aki magba lmodta s magban hordozta a Napot. A NAP mg mindig st rnk, s utunkat egyengeti. Vllaljuk-e nMAGunkat, a magyarsgunkat? Magunkhoz vesszk-e a si hitnket? Megnyitjuk-e vele a Fny Orszgt, s tetteinkkel ide a Krpt -medencbe helyezzk? Eljtt az id, s most van. bredjekek MAGOK! Alkossunk Egysget, Egy Clt, s Egy Akaratot! lds!
Szokolai- Lendvai Katalin
SI INTELEM Egyszer egy reg tltos gy szlt egy hitehagyott, megkeseredett magyar emberhez:
- Azrt szlettl, hogy adj s nem azrt, hogy megadd magad! Egymst emelve mindenki tegye sten adta dolgt, s nem lesz baj.
sten trvnye seink szellemben Eleve l.
Trj vissza seid szellemhez, s lehull az rmny, mint elsrgult, sszeszradt falevl az szi szell fvsban.
Ha egyetlen ernyed van csak s ez az embersg, minden ernyt hordozol.
Adj hlt minden reggel, s este a Teremtnek, hogy visszasegtse szellemed, eredeted fel.
S ldd t minden nap folyamatosan ahnyszor csak tudod, mert csak gy kapcsoldhatsz ssze si erddel.
Az j Vilg bekszntvel, eljtt az ideje,
hogy nk megtalljk nmagukban az eredend ni minsgket, azt a minsget amit a kezdetektl fogva kpviselnek.
A sajt rtkrendeinket magunkbl kell elhvnunk,
nem pedig a trsadalmi elvrsok kell megfelelnnk.
Mi nk sokan hordozunk magukban,
olyan srelmeket, fjdalmakat, elnyomsokat,
amelyeknek kitiszttsa s gygytsa, lettele,
most mr nagyon idszerv vlt.
Hossz vszzadokon keresztl cipeltnk magunkkal
klnbz mintkat s beidegzdseket,
amelyek nem bellnk fakadnak hanem szleink, csaldtagjaink, a trsadalom beidegzdst,
szemlletmdjt vittnk tovbb s adtuk t mi is gyermekeinknek.Folytats
" A Fny gyermeke vagyok. Szeretem a Fnyt. Szolglom a Fnyt. Fnyben lek. A Fny vezet, gygyt, talakt s megvilgt. ldom a Fnyt. A Fny bennem van. Egy vagyok a Fnnyel. A Fny n magam vagyok!"
Szmll
Induls: 2010-01-10
Ahonnan ltogatjk az oldalt
Idjrs
Minden embernek kell valami hitvallsa legyen. Valami elintzni val feladata ezen a fldn. Amg van feladata, addig l, amikor nincsen tbb, akkor meghal.
Wass Albert
(Ember az orszgt szln)
Magyarok Istene nzz renk!
Magyarok Istene, nzz renk!
Mi tiszta szvvel lbad el leborulunk.
Krnk Tged, emelj fel minket!
S hoz j Jvt e Nemzedknek!
Minden szvdobbanssal Tged szolglunk.
rted zeng a szavunk,
Magyarok vagyunk.
reg Isten nzz le mirnk!
Ne hagyd elveszni azt a sorsot,
Amit szabtl Te rnk.
Teljesedjen be a jv.
ldott legyen az j, mely elj.
j Hazt, j Sorsot runk.
Ez viszi elre a magyart.
ldott legyen kinek neve, MAGYAR!
rta: himr
Feketn Lendvai Katalin
Papp-Vry Elemrn
(Sziklay Szerna)
HITVALLS
Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazban,
Hiszek egy isteni rk igazsgban,
Hiszek Magyarorszg feltmadsban.
Ez az n vallsom, ez az n letem,
Ezrt a keresztet vllaimra veszem,
Ezrt magamat is re feszttetem.
Ez a hit a fegyver, hatalom s let,
Ezzel porba zzod minden ellensged,
Ezzel megvlthatod minden szenvedsed.
E jelszt, ha rod lobogd selymre,
Ezt, ha belevsed kardod pengjbe,
Halottak orszgt feltmasztod vle.
Harcos, ki ezt hiszed, csatdat megnyerted,
Munks, ki ennek lsz, boldog jvd veted,
Asszony, ki tantod, ldott lesz a neved.
Frfi, ki ennek lsz, dicssget vettl,
Polgr, ki ezzel klsz, j hazt szereztl,
Magyar, e szent hittel mindent visszanyertl.
Mert a hit az er, mert aki hisz, gyztt,
Mert az minden hall s krhozat fltt
Az let Urval szvetsget kttt.
Annak nincs tbb rm, mitl megijedjen,
Annak vas a szve minden vsszel szemben,
Minden pokol ellen, mert vle az Isten!
Annak lba nyomn zldl a temet,
Virgdszbe borul az eltiport mez,
des madrdaltl hangos lesz az erd.
Napsugrtl fnyes lesz a hzatja,
Mzes a kenyere, boldogsg tanyja,
Minden nemzetsgn az Isten ldsa.
Magyar! te most rva, elhagyott, veszend,
Minden nemzetek kzt lenn a fldn fekv,
Magyar legyen hited s tied a jvend.
Magyar, legyen hited s lszen orszgod,
Minden nemzetek kzt az els, az ldott,
Isten amit nked cmeredbe vgott.
Szved is dobogja, szavad is hirdesse,
Ajkad ezt rebegje, reggel, dlben, este,
Vredd hogy vljon az ige, az eszme:
Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazban,
Hiszek egy isteni rk igazsgban,
Hiszek Magyarorszg feltmadsban!
Szkely Miatynk
Miatynk,ki a mennyekben vagy,kitl jn let s hall,
Hiv szavunk Tehozzd szrnyal,s vigaszra csk ott tall.
Nagyobbak voltunk minden npnl,s ha meghalunk is gy halunk,
Hogy az egsz fld minden npe,megknnyezi ravatalunk.
A Te neved megszenteltessk!
E np mindig benned bizott.
Te szkely Isten,flnk Tged,br sjtva sjt az ostorod.
Atynk,br itt van a hallunk,bszke lelknk nem kesereg.
Br sorsunk meg nem rdemeltk,megszenteltessk a Neved.
h,jjjn el a Te orszgod,add,hogy mg boldogok legynk.
Add,hogy mg egyszer renk nzzen,a mi szent Hargita hegynk!
Add,hogy mg egyszer legyen boldog,Szkelyhon minden h fia,
Add,hogy mg felvirradjon egyszer,ez a bs gyszos jszaka.
A Te akaratod legyen meg,hogyha mr minket elhagyl,
Ha a fohszunk mr meg nem hallod ,s ha a sorsunk egy hs hall;
De engedd meg,hogy kisfinknak,kirt a szivnk vrezett,
Virradjon Erdly hegyein,mg egy dics szkely kikelet!
Ne vigy minket a kisrtsbe,ne higgyk,hogy hiba volt,
Hogy annyi szrny tkzetben,mindig csak szkely vre folyt.
Ne add,hogy benned is csaldjunk,ne add,hogy ne higgynk Neked,
Nem lehet az Istennk,hogy Te cserbenhagytad a npedet.
Tied lett hatalom,dicssg,ki belnk oltd a hitet,
Amely belnk mltunkban biz,s jvt szl remnyt vetett.
A mi lelknk nemesebb,bszkbb?
Merszebb mint ms npek?
Vllaljuk ami lehetetlen,mert felnznk a Nap fel.
Tanuljatok ti fldi npek!rezntek csak egyszer azt,
Ami most elgytrt lelknkbl,sir szln is remnyt fakaszt.
rezntek a szent hitet,mit minden h szkely sziv dobog,
rezntek,s megrtentek,hogy a szkely csak gyzni fog.
Gyznk!Ha nem mi,unokink.S mi szpen csendben meghalunk.
Mert tudjuk,egyszer mg felharsan Erdly szent hegyein dalunk!
S br mi szivnk szent keservvel,egy jgvirgban megfagyunk,
Hisznk most,s hisznk mindrkk
MEN! MI SZKELYEK VAGYUNK!
Wass Albert: Hontalansg hitvallsa
Hontalan vagyok,
mert vallom, hogy a gondolat szabad,
mert hazm ott van a Krptok alatt
s npem a magyar.
Hontalan vagyok
mert hirdetem, hogy testvr minden ember
s hogy egymsra kell, leljen vgre egyszer
mindenki, aki jt akar.
Hontalan vagyok
mert hiszek a jban, igazban, szpben.
Minden vallsban s minden npben
s Istenben, ki a diadal.
Hontalan vagyok
de vallom rendletlenl, hogy Õ az t s az let
s maradok ez ton, mg csak lek
tretlen hittel ember s magyar.
1947
si Fohsz
(Minden nap fnyestsd t eltte tested)
Krisztus krlek, teljestsd ki testemet!
Fnyestsd fel Szellemem!
Lelkem jrd t a bkessg Fnyvel,
Krisztus szent erejvel!
gy legyen! gy legyen!
gy lesz!
Vdelmez a gonosztl, a rontstl, az rmnytl!
gy legyen! gy legyen!
gy lesz!
lds, bkessg a Magyar Npre, minden emberre!
A Krisztusi utat kvetem, azt soha el nem vetem.
lds, bkessg!
Fldanya tisztellek s becsllek, szvemben szent helyre helyezlek.
Add meg szmomra az let kenyert, a blcsessg tzt.
Ne engedj hinyt szenvedni semmiben, gondoskodj ltemrl, holtomrl!
Gykereimet jtsd meg, erstsd meg.
Engedd, hogy az si tuds jjledjen bennem.
G Atya FLD Anya egyesljetek bennem!
Kltzzk bkessg a szvembe, Krisztus szent Szvvel egyeslve.
Vdelem a rossztl, vdelem a gonosztl mit ember teremtett: - Krlek Istenem, ne engedd, hogy ezek a teremtnyek hatssal legyenek rm,
rt szndkkal kzeltsenek felm!
Krisztusi blcsdben vdve vagyok,
ldott vagyok, mert TE munklsz a szvemben s az egsz lnyemben.
Emberi rosszakarat messzire elkerl engem,
Isten tenyern hord engem.
Bsg s teljes let rszem, mi Istentl megadatott,
s ezrt nki n hlt mondok.
ldott legyen az R!
ldott legyen a Teremt!
Dicssg az Angyalainak s Udvartartsinak.
Krisztus lgy ldott, a dicssg fnye vezzen!
Hozz ldst a Fldn minden emberre, vdelmezd ket Szent Szellemeddel!
ldott legyen minden ember, aki magba fogadja ezt az imt!