Isten hozta a Honlapomra Kedves Olvasó! ANAHITblogomon folyamatos aktuális bejegyzésekkel várom Önöket.
NŐKnek ajánlom a Magyar Leányok Asszonyok című blogomat
Áldott napokat kívánok Mindenkinek!
Fényvárosok Kárpát- medencében fenn van a Facebookon. A magyarság egy emberi tartalom a szó igazi értelmében
,ami bennünk kódolva van és működésbe lép,
ha ezt befele fordulva megnyitjuk Mag-unkban. A tisztaság és a jó szándék vezéreljen bennünket magunk és mindenki javára!
A magyarság és minden ember érdeke,
hogy fejlődjön lelkileg,szellemileg és használja ki azt a nem túl hosszú időt,ami még rendelkezésünkre áll,
hogy azok legyünk,akik valójában legbelül vagyunk.
Merjünk igaz emberekké válni és akkor az egység magától megoldódik, mert működnek az egyetemes törvények.
Wass Albert
Minden hónap 8.-án IMANAP a Nemzetért. Fényláncban 19 órakor kapcsolódunk össze. teljes üzenet itt
Fűben, virágban, dalban, fában,
születésben és elmúlásban,
mosolyban, könnyben, porban, kincsben,
ahol sötét van, ahol fény ég,
nincs oly magasság, nincs oly mélység,
amiben Ő benne nincsen.
Arasznyi életünk alatt
nincs egy csalóka pillanat,
mikor ne lenne látható az Isten.
De jaj annak, ki meglátásra vak,
s szeme elé a fény korlátja nőtt.
Az csak olyankor látja őt,
mikor leszállni fél az álom:
Ítéletes, Zivataros,
villám-világos éjszakákon.
Fohász
Boldogasszony Anyánk,
Fényes tekinteteddel nézzél le reánk.
Hozzád könyörgünk, Téged kérünk,
Magyar nemzetünk megmentésében,
Adj segítséget nékünk.
Boldogasszony Anyánk nézzél le reánk
Magyarokra,
Kik, Hozzád könyörögnek,
Benned remélnek.
Adj jobb sorsot e Nemzetnek!
Add, hogy feltámadjon ez az Ország
és újra visszataláljon Hozzád!
Adj nekünk Reményt, Békességet
és soha el nem fogyó bizalmat Benned.
Boldogasszony Anyánk, tekintsél le reánk.
Áldott kezeidet nyújtsd segítségül nékünk,
Hogy sorsunkat ne szenvedjük,
Hanem örömödben leljük.
Boldogasszony Anyánk,
add nékünk vissza Koronánk Szentségét!
Engedd, hogy újra felragyogjon,
s minket Fényével beborítson!
Kárpátok bércein felcsendül az ének,
Vigad a bús magyar...
Lesz-e áldás, áldomás,
vagy részünként már csak a nyomor marad?
Sírva vigad a magyar…
Könnyei végig peregnek arcán,
Lelke sajog, fájdalom járja át…
Így tudni, ki az Igaz Magyar,
Ki menté és nem veszejté Hazáját.
Boldogasszony Anyánk, nézzél le reánk.
Hallgasd meg bús könyörgésünket…
Minket Magyarokat, soha ne hagyjál el!
Áld meg ezt a Hazát,
Segíts, hogy Újjászülethessen!
Népednek add vissza e Szentséget.
Add, hogy újra EGY legyen az Ország,
és a MAGYAROK ISTENE kormányozza Országát!
Ámen.
írta: Feketéné Lendvai Katalin
Gyimesi Fohász
Édesanyja, Nagyasszonya
Igaz magyar fiaknak,
Pátrónája, Pártfogója
Régi magyar hazánknak!
Tehozzád járulunk,
sírva leborulunk,
Légy anyja fiaidnak!
Reánk tekints, mert senki sincs,
ki sorsunk boldogítsa!
Igaz szívét és jó szemét
Aki reánk fordítsa.
Sok véres sebünket,
panaszos ügyünket
Aki előbbmozdítsa.
Mindenfelé nyomorúság
szorongatja népünket,
Majd száraz ég, majd zápor,
jég veri el termésünket.
Most szívünk szomorú, fél,
hogy lesz háború,
Kétség gyötör bennünket.
Békességben, csendességben
tartsd meg hű szolgáidat,
Becsületben és bőségben
Örökös Országodat!
Szánd meg, ó Jó Anya,
Magyarok Asszonya,
Hű magyar jobbágyodat!
Jó hírnévnek, magyar vérnek
gerjeszd vidám újultát,
Királyáért, hazájáért
vitéz vére buzdultát!
Engedd, hogy hős karja
mindig föltarthassa
Az ellenség lándzsáját!
Így zokogunk, így hódolunk,
Mária, szent nevednek;
Így remélünk, halunk s élünk
jó anyai szívednek.
A magyar Szent Hazát
s Angyali Koronát
Ajánld föl az egeknek!
Ősiség és aktualitás a magyar néplélektan tudat-lét megélésében
Ősiség és aktualitás a magyar néplélektan tudat-lét megélésében
Beküldő:
Dr. Ferenczi Zsuzsanna
A küldetéses magyar felismerve a Magyarság isteni kegyelem erejéből öröklétű feltámadásra teremtett Krisztus-sorsú történelmi rendeltetését, minden testi-lelki erejével küzdve kiáll a SORSVÁLLALÓ MAGYARSÁG nemzeti létfennmaradásáért. Értékcentrumában az emberiség és a haza iránti hűség humanista önérzete és hitvallása áll. Mindenkor készen áll olyan forradalmi önvállalásra, amelyben kötelességérzetét elkötelezettségéből fakadóan az önfeláldozásig aktív hozzáállásában, értékteremtésében hiszi és vallja kinyilvánítani. Mindemellett jelen van benne öntudatos érzelmi kötődésének tudata, indító, hajtó életösztöne, és a hagyományhoz, mint vezérképhez való hűségében megtestesülő önvédelmi és kivitelező ereje.
Ma az ősiség és aktualitás egységérvénye jelenleg, mint társadalmi-történeti krízispont felismerésével vetődik fel a magyarság egész létében. Ilyen megvilágításban lélekjelenlétünk ősi késztetéseivel reagál az adott társadalmi-történeti krízishelyzetre, és mint krízisponton önmagát meghaladó, ember feletti módon túljut azon,- legyőzi azt.
Felelősségünk egyrészt abban áll, hogy példaképeink negatív átértékelését megakadályozzuk a jelenben, másrészt gátat vessünk a kisajátításnak, hiszen irányadó fogalmi tisztaságukat és felsőszintű eszmeiségüket el kell határolni minden ideológiai sémától.
A 'Magyar messiások' szellemiségével valljuk őseinknek, példaértékű nagyjainknak a társadalmi igazságtalanságokkal szemben mindenkor képviselt, nemzeti és nemesi adottsága folytán perbenálló dacát. Tisztában vagyunk a magyar embereknek az esztétika, a lélek és szellem belső világának hangsúlyával a mindenkori tér-idő szemléletben helytálló, és hasznos együttélést éltető alkotóerejével. A Magyar messiástudat ideológiát kirekesztve, szerves kötelemmel hordozza a 'visszakövetelő sorsú', túlélő MAGYAR küldetésének elrendeltségét egybetartozásával és tagjaiért vállalt felelősségével.
A magyar nép misztikájának archív kutatási területén a néplélektan kivetüléseinek újszerű megközelítéssel való vizsgálatában az elemzésekben több sík fonódik egyszerre össze: történetiség dimenziói, szellemi fenomenologikus, erkölcsi metafizikai, lélektani, valamint ontológiai és etnográfiai módszertan szempontrendszere.
Felvetéseink fókuszába az emberiség egyetemes sorskérdésének magyar őstörténeti vonatkozásait, történeti relációinak mélylélektani attitűdelemzését állíthatjuk. A hőstípusok kortörténeti ábrázolásmintáiban, a Rákóczi hagyományokat és a kuruc rebellis virtust feldolgozó napisten antropomorfizmus, és az örökkön visszatérő legendaemlékezetben élő prométeuszmítosz forradalmi áttételezésével a cselekvő emberi bátorság, és annak elemi erőhöz kötődő mindenhatósága a magyar népi vezérkép temperamentum és kultuszjegyévé emelkedik. Ebből eredően az antik embertípus sorsát irányítani képes, és másokért is felelősséget vállaló alakja, mint az antik eposzok konzekvens és beilleszthető példaképei átörökítve, szimbiotikus történeti időtlenségében hitelesítődnek. Az eredetmondák animalisztikus kauzalitásában világosan rámutathatunk a nép-nemzet fennmaradásának ösztönkésztetéseire, felségterületiséget meghatározó ősi rendjére, a látóhatáron, felügyelt élettéren belüli, farkasok közösségére jellemző szociális szerveződés őstörvényűségére: lásd a bujdosó betyár világképe, kurucrigmusok. A lokális őrzők emberi hűséget és csapatvédelmet biztosító erőket megjelenítő lényeinek fétisdaimonjai mindig a kezdetektől kísérik az embert egy más világ demarkációjáig: 'én ennél tovább nem mehetek veled, de amott pár járásnyira lakik a testvérem, aki segít neked.'
A magyar sajátos temperamentum-háromszög karakterológiáját hordozó lények:a kolerikus erőt birtokló lángnyelvű sárkánykígyóján, garabonciás tűzszekerén vágtázó harcos vagy ördöglovas, a mozgékonyan pulzáló(ideges) karakterű, dimenzióváltó madármágus, kecskebukát vető varázslólány, és a történelmi kor történelmi emberét megelevenítő, és természeti erőket legyőző, tűzszippantó-szeletfújó táltosparipa gazdája, mint korszakváltást előidéző hérosz. A szangvinizált türelmetlenséggel vívódó királyfi, aki olykor Isten pakullárjaként, Jézusi szeretetet birtokolva nyeri el a jó pásztorhoz méltó királyságát, és hármasegységgé azonosul a fejbe néző, Máriává testesülő atyai testvérlányt transzponáló nőalakkal. A vízi lények, mint az élet vizét ingyen vehető embereknek és közösségnek feltételeket szabó, legyőzhetetlen, de áldozatokkal mégis kiengesztelhető szörnybitorlója, vagy áldást ígérő sellőszerű jelenségei, mint a földnek és termésnek esőt adó engedményesei mindig alázatra tanítanak. A szellemi akaratiságot kifejező fürge és szorgos ügyességgel tüsténkedő, mindig telepatikus hangforrásra buzduló apró segítő, és közösségi erővel bíró egérbagázsa, vagy apró madárcsapatai, a találékonyságával magát megmentő szegénylegény segítségére sietnek, ha saját nyelvükön hívja őket füttyel, síppal, síró hangon.
Megjelenésük mindig jótétemény fejében, jótett helyében-jellempozitívum megtérülése esetén történhet csak, valamint többrégiós képességekkel rendelkező (empatikus), és magasfrekvenciás (állatok nyelvén) tudás révén. Az évezredek óta a Kárpát-medencében őshonos, de világgá ment vándor keresztútjának misztériumát a jelhordozás motívuma fény-jelzi, aki mindig visz magával otthonról kapott útravalót. A vándorló magyar Jézusi eredetközössége az otthonnak, hazának, mint szimbolikus kenyérnek jel-fog-adással,(harapással) történő evésével, a feltámadt Krisztus földi testét jelentő hamuban(ból) sült pogácsa bevételével szentesül/ és a harapás által a morzsa szórása a jeladásra történő átlényegülés emlékezet-idéződésének misztikáját eleveníti meg. A származás és hovatartozás tudat Krisztus vérének életitalával, a borral sakramentálódik.
E jelképes Úrvacsora: a test és vér, vagyis testvér együttes útja a Hunor-Magor mondakörig hatolva Nimród (fényutas- vadak ásza-vadász) nyomát fogni, vagyis jeleire követni őt a szövetség jelentésének küldetésvonzatát predesztinálja. Éppúgy, mint szarvast látni, tehát az eredő, vagyis erdő őrzőjét megtalálni,az Nimród megtalálását a fénykapura való rálelésként a fényoszlop jelenség szakrális körvonalába vetíti.A hun vezérek fétisjelvényei mindig a dimenzióváltásra utalnak, jelzik a régiók közti áthaladás képességét, a szférák átváltozással járó szinteződésének jellegét, vertikálisan magasabb rendűvé válás képességsokszorozódására utalnak (óriásra nő, fényoszlop keletkezik, szárnyra kel, eget veri, stb.). E gigászi eredetű nép, a magyar ezzel szemben ellenségképének tudatos megélésében mindig statikusságot, megkötözöttséget, igazságtalan rabságot, rabul le-ejtést, tetszhalott állapotot jelenít meg: kővé dermedt ijedtében, földbe gyökeredzett a lába, sóbálvánnyá változott, halálra rémült, tömlöcbe vetetett, verembe esett,karót nyelt, torkán akadt, álomba merült, elnyelte a föld mindig függőlegesen süllyedő motívummal párosul. A magyar népmesék egyetlen rettegésre okot adó igazi krízishelyzet tartanak számon: 'különben halál fia vagy, illetve halálnak halálával halsz meg'.
Ez az egyetlen veszélyes diszpozíció létezik, és mint diszpozíció: felcserélt pozíció: a legfelsőbb alany személycseréjét jelenti, s mint felcserélt álIstenként, álatyaként a halál nem más mint ál-hal, a halszimbólum értelmében álkrisztus, antikrisztusi lélek, a gonosz, hitetlen, elaltatott.Csipkerózsika rokka mellett történt elaltatása a három szálat fonó, Szentháromságot kiábrázoló (haljelű rokka), s egyúttal a keresztút küldetését teljesítő királysarj eltérítését jelenti, a küldetés és a királyság betöltésének ellehetetlenítését, akadályforrását.
A magyar ellenségkép animalisztikus és antropológiai összefüggéseiben: az ugató-csaholó nomád, kutyafejű tatár támadóhordája, a ködből előtűnő tűzkígyó-sötét marcangoló, ragadozó sereg misztifikációja, a fekete felhőből leereszkedő, hétfejű, tűzokádó sárkány mind azt bizonyítják, hogy a magyar számára az ellenség csupán kísértetként létezik, projektíve, általa legyőzhetetlen ellensége nincs.A kísértet: azt jelenti, hogy kísér a tett, a karma vonalán létezik balsors. Az ellenségképek az adott, elhagyott, vagy elvesztett emberi tulajdonságot megtestesítő fétisszellem megkísértő támadása mindig, tehát az adekvát támadó kollektív alany felruházását mutatja a nép önhibából, önmegtagadással elhagyott erényével vagy jellegzetességével.
A konkrét ellenség karmikus vonatkozású megjelenése egy nép életében, saját negatív tettének kísértése abban az értelemben, amely egykori, konkrét közösségi létében megélt történelmi vétkességére vezethető vissza, és az aktuálisan támadó ellenség mindig átlényegül az elkövetett bűnt hajszál pontosan megtestesítő animalisztikus kollektív alannyá: így például hűtlenségünk ázsiai testvéreinkhez a kutyafejű tatár alakjában (kutyahűség), szervezettség-szövetség-együttmaradásunk elhagyása az éjjel, ködben támadó szászok tűzkígyóalakzatának megjelenése, hétfejű sárkány mesei szörnye a hét törzs legyőzhetetlen egységének elhagyott kötelmét idézi, a méltatlan király státuszba léptetése a gonosz királyné boszorkány-alakját, az irigy és féltékeny, testvértagadó királyfiúkat, az emberszagra haragra gerjedő ördögmágus az asszony ura az ellenséges nemzetségből való férjet mintázza.
A Jungi mélylélektan magyarokra temperamentumuknál fogva jellemző attitűdverziói a nép-nemzet valóságészlelését is meghatározza, mert egyoldalú introverzió vagy annak szélsőséges foka a nép cselekvőképességét visszafogja, kontaktusproblémákat eredményez, és a belső-külső integrativitás képességének elvesztéséhez vezet. Az autisztikus rabszodikusság gravitatív, apokaliptikus hangulatzavara következtében az ábrázolt világ súlya megnő, fóbiát kitermelő félelmetes passzív világgá válik.
A társadalmi introvertálódás (individualisztikus tendenciái) az észlelt árnyoldallal együttjáró negatív hatásokra az időben történő reagálást nem teszi lehetővé, mert ilyenkor a reflexiós fázis kitolódik, de ugyanakkor új dimenziók, lehetőségek nyílnak meg. A fenntartás ösztöne helyett a változtatás, változás ösztöne lesz az elsődleges mozgatóerő, amely kiváltja a cél elérését: a mesékben például botlás miatt zökken a koporsó, és kiugrik a torkon akadt almadarab, a kettévágott kígyófióka gyógyfüvei begyógyítják hősünk sebeit, a griffmadár visszaköpi az édeshúst és a királyfi visszaragasztja a combjába, stb. A deux ex machina, égből jövő segítség mindig a kemény próbatétel megfontolási fázisa után lép be: különböző, más szférákból lép ki a jó tündér, szellem, varázsló. Ezek az állapotok mindig a cél előtt következnek be: felébredés esküvő előtt, lovon ugratás a palota felső ablakába, a mondákban pedig mindig az eszmei cél: a tanulság-megértés, megvilágosodás, égbeemelkedés és a zorba előtt.
A magyar néplélektanban ez a fajta finalista áldozatiság a figyelés és kontroll motívumát egyesíti, állandóan a tárgy és a tőle függő alany összetartozására utal: pl. az ébren őrködő legifjabb királyfi, aranyalma, leány elnyert keze, test gyógyulása, könny felolvasztja a szívet,és az érzővé válik. A negatív meseszereplők ellenségkép alakjainak ábrázolásánál jellegzetesség a túlzott, szélsőséges introvertált attitűd: jégkirálynő fagyos birodalma, jéghegy, óriások földje mennydörgő hangokkal, óperenciás tengeren túli illúzióterepekről van szó, ahol az elidegenedett világban megszűnik a helyes valóságészlelés és a szubjektív meggyőződéshez való helyes kötődés felbomlik, és az ellenséges mesealak markáns egocentruma, miliője elszakítja a hőst a valóságtól, és kiveszi a való világ törvényei alól. Ezekben a szituációkban fóbiás érzetek törnek elő, és szorongás,félelem, és a mágikus hatalmaktól való rettegés keríti hatalmába a szereplőket: fekete felhő leereszkedik, jobbára a két idősebb királyfiú elalszik, ájulttá válik, halálra vált félelmében.A hős ilyenkor hirtelen elveszti heroitását a belső lélekzavar mítikussá nőtt projektív kivetülése során. A történelemben a krízishelyzetek fatalizmusa és determináltsága a mesei csodák fixációkat oldó bekövetkezésének hiedelmével szemben kritikusan megélt valóság,valós élet-halál kérdés, és a kollektív tudatban rögzült akár mesei heroikus minta nem elegendő az akadályok leküzdéséhez, annak csak történelmi ténybeli vonatkozásai, mondai valóságalapjai tehetik a példát igazoltsága alapján hatékony motíválóerővé. Ezért vetődik föl rendkívüli fontossággal a nép valós, és nem eltagadott történelmének, morális és historikus igazságának feltárása, a nemzettudat alakításáért felelős hitelessége, felhasználható krónikák és szervesen adaptálható interpretációk formájában történő napvilágot látása, annak monda, legenda és hiedelemvilágban megélt autentikus élményfeldolgozása.
A jelen természetét kell először értékelnünk.A jelen: azt jelenti, hogy meghalni és feltámadni. Költőfejedelmünk kimondja: a szellem csakis probléma formában van adva. Ha Istenünknek, történelmünknek és az embereknek van akarati szellemisége, elve, vezérképe, az a tudat-lét probléma formában való jelentkezéseként kell, hogy jelentkezzen. Minerva baglya csak a leszálló alkonnyal kezdi meg röptét, csak a megérett valósággal jelenik meg az ideális a reálissal szemben. Történelmünk folyamán mindig ugyanaz a szellemi tartalom jelentkezett a maga problémaformájában, elárulás együtt az igaz felségjog tagadásával. Ennek megfelelően a magyar történelem meghamisításának sztenderdjével küzdenek a szent felségjog ösztönös tudat-lét érzékelő magyar messiásai. Tehát a szkíta-hagyományt egyértelmű szakralitásban pozícionáló családlélek-származtatással elrendelt magyarság, mint Jézus Krisztus királyságának Szent Mária Népeként szabad országot megtestesítő tagjai, a meghamisított történelemben is szabad léleküdvvel igazságot képviselnek az igazságtagadással szemben. Csakis ez által válik valóságossá, legitimmé és igazzá minden ténye. Lévén, hogy az Igazság-Szabadság lélekszárny szimbolikus origanalitása és eredetgyökerűsége szerves és származtatásigén alapuló életbenmaradási készségével csak Szent Korona felségjogot ismer el tudatában, így ebből következően egy felségnek rendeltetett társul, Istennek. Az ország kormányzói értelemben is szentségelvűségével őrzi közvetlenül a Fiú alá rendelését, az elnyert fiúság értelmében. Így a családlélek alapján a magyar nép leszármazói jogon szent egységében a Világosság és a Szabadság örököse, Szent Mária Népeként Isten jegyességében megszentelt.
Pontosan szakrális rendeltetésében kell élnie Isten társtudatában, tehát ellenkező létformájával: leigázva és megbontva, hitetlenül, feltámadásáról lemondva istentagadónak nyilvánul. Ergo magyar messiás tudat-létében küldetéssel kell élnie, túlélnie, szabadnak lennie és Istentörvényű Alkotmány kizárólagos legitimitásában Szent Mária medencéjében az Úr tartózkodási akarata szerint vigyázni szent földjére. Ennek alapján földje csak ősjogon örökölhető, oda nem ajándékozható, el nem idegeníthető. Minden bálvány: uralkodó, hatalmat gyakorló, párt és organizáció bűnszövetséges, amely örökségünkre és hagyományunkra vonatkozóan jog nélkül és igazságellenesen rendelkezett, istentagadást művelt, történelmet hazudtolt meg, és felségárulás folytonosságában bűntárs.
A magyar nép tudat-létének probléma formában való, a most kiteljesedett helyzetként jelentkezésének felismerése egyéni emberi felelősség. Az esetleges társadalmi változtatás elhanyagolhatatlanságának fenti értelemben történő tudatos értékelés alá vont megfontolása és megvalósítása a magyar ember kötelezettsége. Dönteni kell. A küldetéses magyar mégis morálja a sorsvállalás és nem a sorstalanság. Vagy sorsot vállalunk Jézus Krisztusunkért és újjáéledésünkkel képviseljük túlélésünket, vagy elhagyva Isten szövetsége által megerősített, elrendelő akaratával indító cselekvésünket és morális vezérképünket, megalkuvó hitetlenként ellene vagyunk árulók. Jelenleg tudat-létünk problémaformáját tekintve az emberiség sorskérdés gyökerének vonatkozásában a világ sorsával analóg.
Ébrenlét és Álom határánál vagyunk. Egy olyan világ él bennünk, melynek megálmodása csakis rajtunk múlik.
Méltón őrizzük-e magyarságunk szellemét? Vállaljuk-e a ránk tornyosuló feladatokat, és ennek tükrében nyugodtan álomra hajtjuk a fejünket? Megszólít-e szívünk a szóra, mely a Hazáért remeg? A MAGYAR ÁLOM selyemképem beavatókódokat tartalmaz.
Egy másik Világba avat be. Ha nyitott vagy rá és tettrekész, bármikor beléphetsz ebbe a Napfényes világba melynek megvalósítása csakis rajtunk múlik. A Napbárkán utazva érkezünk meg a Fény Országába, és ez a bárka mint egy virág kelyhe oltalmazón körbeölel minket.
A képemen ez a kehely a Szent Családot öleli körbe, melynek minőségét Őseink hagytak reánk. A Szent szó alatt én most azt a letisztult ősi minőséget értem, aki megtestesült a világunkban. Aki magába álmodta és magában hordozta a Napot. A NAP még mindig süt ránk, s utunkat egyengeti. Vállaljuk-e ÖnMAGunkat, a magyarságunkat? Magunkhoz vesszük-e a ősi hitünket? Megnyitjuk-e vele a Fény Országát, és tetteinkkel ide a Kárpát -medencébe helyezzük? Eljött az idő, s most van. Ébredjekek MAGOK! Alkossunk Egységet, Egy Célt, s Egy Akaratot! Áldás!
Szokolai- Lendvai Katalin
ŐSI INTELEM Egyszer egy öreg táltos így szólt egy hitehagyott, megkeseredett magyar emberhez:
- Azért születtél, hogy adj és nem azért, hogy megadd magad! Egymást emelve mindenki tegye Östen adta dolgát, s nem lesz baj.
Östen törvénye őseink szellemében Eleve Él.
Térj vissza őseid szelleméhez, s lehull az ármány, mint elsárgult, összeszáradt falevél az őszi szellő fúvásában.
Ha egyetlen erényed van csak és ez az emberség, minden erényt hordozol.
Adj hálát minden reggel, s este a Teremtőnek, hogy visszasegítse szellemed, eredeted felé.
S áldd őt minden nap folyamatosan ahányszor csak tudod, mert csak így kapcsolódhatsz össze ősi erőddel.
Az Új Világ beköszöntével, eljött az ideje,
hogy nők megtalálják Önmagukban az eredendő női minőségüket, azt a minőséget amit a kezdetektől fogva képviselnek.
A saját értékrendeinket magunkból kell előhívnunk,
nem pedig a társadalmi elvárások kell megfelelnünk.
Mi nők sokan hordozunk magukban,
olyan sérelmeket, fájdalmakat, elnyomásokat,
amelyeknek kitisztítása és gyógyítása, letétele,
most már nagyon időszerűvé vált.
Hosszú évszázadokon keresztül cipeltünk magunkkal
különböző mintákat és beidegződéseket,
amelyek nem belőlünk fakadnak hanem szüleink, családtagjaink, a társadalom beidegződését,
szemléletmódját vittünk tovább és adtuk át mi is gyermekeinknek.Folytatás
" A Fény gyermeke vagyok. Szeretem a Fényt. Szolgálom a Fényt. Fényben élek. A Fény vezet, gyógyít, átalakít és megvilágít. Áldom a Fényt. A Fény bennem van. Egy vagyok a Fénnyel. A Fény én magam vagyok!"
Számláló
Indulás: 2010-01-10
Ahonnan látogatják az oldalt
Időjárás
Minden embernek kell valami hitvallása legyen. Valami elintézni való feladata ezen a földön. Amíg van feladata, addig él, amikor nincsen több, akkor meghal.
Wass Albert
(Ember az országút szélén)
Magyarok Istene nézz reánk!
Magyarok Istene, nézz reánk!
Mi tiszta szívvel lábad elé leborulunk.
Kérünk Téged, emelj fel minket!
S hoz Új Jövőt e Nemzedéknek!
Minden szívdobbanással Téged szolgálunk.
Érted zeng a szavunk,
Magyarok vagyunk.
Öreg Isten nézz le miránk!
Ne hagyd elveszni azt a sorsot,
Amit szabtál Te ránk.
Teljesedjen be a jövő.
Áldott legyen az Új, mely eljő.
Új Hazát, Új Sorsot írunk.
Ez viszi előre a magyart.
Áldott legyen kinek neve, MAGYAR!
Írta: Áhimré
Feketéné Lendvai Katalin
Papp-Váry Elemérné
(Sziklay Szeréna)
HITVALLÁS
Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában,
Hiszek egy isteni örök igazságban,
Hiszek Magyarország feltámadásában.
Ez az én vallásom, ez az én életem,
Ezért a keresztet vállaimra veszem,
Ezért magamat is reá feszíttetem.
Ez a hit a fegyver, hatalom és élet,
Ezzel porba zúzod minden ellenséged,
Ezzel megválthatod minden szenvedésed.
E jelszót, ha írod lobogód selymére,
Ezt, ha belevésed kardod pengéjébe,
Halottak országát feltámasztod véle.
Harcos, ki ezt hiszed, csatádat megnyerted,
Munkás, ki ennek élsz, boldog jövőd veted,
Asszony, ki tanítod, áldott lesz a neved.
Férfi, ki ennek élsz, dicsőséget vettél,
Polgár, ki ezzel kélsz, új hazát szereztél,
Magyar, e szent hittel mindent visszanyertél.
Mert a hit az erő, mert aki hisz, győzött,
Mert az minden halál és kárhozat fölött
Az élet Urával szövetséget kötött.
Annak nincs többé rém, mitől megijedjen,
Annak vas a szíve minden vésszel szemben,
Minden pokol ellen, mert véle az Isten!
Annak lába nyomán zöldül a temető,
Virágdíszbe borul az eltiport mező,
Édes madárdaltól hangos lesz az erdő.
Napsugártól fényes lesz a házatája,
Mézes a kenyere, boldogság tanyája,
Minden nemzetségén az Isten áldása.
Magyar! te most árva, elhagyott, veszendő,
Minden nemzetek közt lenn a földön fekvő,
Magyar legyen hited s tied a jövendő.
Magyar, legyen hited és lészen országod,
Minden nemzetek közt az első, az áldott,
Isten amit néked címeredbe vágott.
Szíved is dobogja, szavad is hirdesse,
Ajkad ezt rebegje, reggel, délben, este,
Véreddé hogy váljon az ige, az eszme:
Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában,
Hiszek egy isteni örök igazságban,
Hiszek Magyarország feltámadásában!
Székely Miatyánk
Miatyánk,ki a mennyekben vagy,kitől jön élet és halál,
Hivó szavunk Tehozzád szárnyal,és vigaszra csk ott talál.
Nagyobbak voltunk minden népnél,s ha meghalunk is úgy halunk,
Hogy az egész föld minden népe,megkönnyezi ravatalunk.
A Te neved megszenteltessék!
E nép mindig benned bizott.
Te székely Isten,félünk Téged,bár sújtva sújt az ostorod.
Atyánk,bár itt van a halálunk,büszke lelkünk nem kesereg.
Bár sorsunk meg nem érdemeltük,megszenteltessék a Neved.
Óh,jöjjön el a Te országod,add,hogy még boldogok legyünk.
Add,hogy még egyszer reánk nézzen,a mi szent Hargita hegyünk!
Add,hogy még egyszer legyen boldog,Székelyhon minden hű fia,
Add,hogy még felvirradjon egyszer,ez a bús gyászos éjszaka.
A Te akaratod legyen meg,hogyha már minket elhagyál,
Ha a fohászunk már meg nem hallod ,s ha a sorsunk egy hős halál;
De engedd meg,hogy kisfiúnknak,kiért a szivünk vérezett,
Virradjon Erdély hegyein,még egy dicső székely kikelet!
Ne vigy minket a kisértésbe,ne higgyük,hogy hiába volt,
Hogy annyi szörnyű ütközetben,mindig csak székely vére folyt.
Ne add,hogy benned is csalódjunk,ne add,hogy ne higgyünk Neked,
Nem lehet az Istenünk,hogy Te cserbenhagytad a népedet.
Tied lett hatalom,dicsőség,ki belénk oltád a hitet,
Amely belénk múltunkban bizó,s jövőt szülő reményt vetett.
A mi lelkünk nemesebb,büszkébb?
Merészebb mint más népeké?
Vállaljuk ami lehetetlen,mert felnézünk a Nap felé.
Tanuljatok ti földi népek!Éreznétek csak egyszer azt,
Ami most elgyötört lelkünkből,sir szélén is reményt fakaszt.
Éreznétek a szent hitet,mit minden hű székely sziv dobog,
Éreznétek,s megértenétek,hogy a székely csak győzni fog.
Győzünk!Ha nem mi,unokáink.S mi szépen csendben meghalunk.
Mert tudjuk,egyszer még felharsan Erdély szent hegyein dalunk!
S bár mi szivünk szent keservével,egy jégvirágban megfagyunk,
Hiszünk most,s hiszünk mindörökké
ÁMEN! MI SZÉKELYEK VAGYUNK!
Wass Albert: Hontalanság hitvallása
Hontalan vagyok,
mert vallom, hogy a gondolat szabad,
mert hazám ott van a Kárpátok alatt
és népem a magyar.
Hontalan vagyok
mert hirdetem, hogy testvér minden ember
s hogy egymásra kell, leljen végre egyszer
mindenki, aki jót akar.
Hontalan vagyok
mert hiszek a jóban, igazban, szépben.
Minden vallásban és minden népben
és Istenben, kié a diadal.
Hontalan vagyok
de vallom rendületlenül, hogy Õ az út s az élet
és maradok ez úton, míg csak élek
töretlen hittel ember és magyar.
1947
Ősi Fohász
(Minden nap fényesítsd át előtte tested)
Krisztus kérlek, teljesítsd ki testemet!
Fényesítsd fel Szellemem!
Lelkem járd át a békesség Fényével,
Krisztus szent erejével!
Így legyen! Így legyen!
Így lesz!
Védelmez a gonosztól, a rontástól, az Ármánytól!
Így legyen! Így legyen!
Így lesz!
Áldás, békesség a Magyar Népre, minden emberre!
A Krisztusi utat követem, azt soha el nem vetem.
Áldás, békesség!
Földanya tisztellek és becsüllek, szívemben szent helyre helyezlek.
Add meg számomra az élet kenyerét, a bölcsesség tűzét.
Ne engedj hiányt szenvedni semmiben, gondoskodj éltemről, holtomról!
Gyökereimet újítsd meg, erősítsd meg.
Engedd, hogy az ősi tudás újjáéledjen bennem.
ÉG Atya FÖLD Anya egyesüljetek bennem!
Költözzék békesség a szívembe, Krisztus szent Szívével egyesülve.
Védelem a rossztól, védelem a gonosztól mit ember teremtett: - Kérlek Istenem, ne engedd, hogy ezek a teremtények hatással legyenek rám,
ártó szándékkal közelítsenek felém!
Krisztusi bölcsődben védve vagyok,
Áldott vagyok, mert TE munkálsz a szívemben és az egész lényemben.
Emberi rosszakarat messzire elkerül engem,
Isten tenyerén hord engem.
Bőség és teljes élet részem, mi Istentől megadatott,
s ezért néki én hálát mondok.
Áldott legyen az ÚR!
Áldott legyen a Teremtő!
Dicsőség az Ő Angyalainak és Udvartartásinak.
Krisztus légy áldott, a dicsőség fénye övezzen!
Hozz áldást a Földön minden emberre, védelmezd őket Szent Szellemeddel!
Áldott legyen minden ember, aki magába fogadja ezt az imát!