Isten hozta a Honlapomra Kedves Olvas! ANAHITblogomon folyamatos aktulis bejegyzsekkel vrom nket.
NKnek ajnlom a Magyar Lenyok Asszonyok cm blogomat
ldott napokat kvnok Mindenkinek!
Fnyvrosok Krpt- medencben fenn van a Facebookon. A magyarsg egy emberi tartalom a sz igazi rtelmben
,ami bennnk kdolva van s mkdsbe lp,
ha ezt befele fordulva megnyitjuk Mag-unkban. A tisztasg s a j szndk vezreljen bennnket magunk s mindenki javra!
A magyarsg s minden ember rdeke,
hogy fejldjn lelkileg,szellemileg s hasznlja ki azt a nem tl hossz idt,ami mg rendelkezsnkre ll,
hogy azok legynk,akik valjban legbell vagyunk.
Merjnk igaz emberekk vlni s akkor az egysg magtl megolddik, mert mkdnek az egyetemes trvnyek.
Wass Albert
Minden hnap 8.-n IMANAP a Nemzetrt. Fnylncban 19 rakor kapcsoldunk ssze. teljes zenet itt
Fben, virgban, dalban, fban,
szletsben s elmlsban,
mosolyban, knnyben, porban, kincsben,
ahol stt van, ahol fny g,
nincs oly magassg, nincs oly mlysg,
amiben benne nincsen.
Arasznyi letnk alatt
nincs egy csalka pillanat,
mikor ne lenne lthat az Isten.
De jaj annak, ki megltsra vak,
s szeme el a fny korltja ntt.
Az csak olyankor ltja t,
mikor leszllni fl az lom:
tletes, Zivataros,
villm-vilgos jszakkon.
Fohsz
Boldogasszony Anynk,
Fnyes tekinteteddel nzzl le renk.
Hozzd knyrgnk, Tged krnk,
Magyar nemzetnk megmentsben,
Adj segtsget nknk.
Boldogasszony Anynk nzzl le renk
Magyarokra,
Kik, Hozzd knyrgnek,
Benned remlnek.
Adj jobb sorsot e Nemzetnek!
Add, hogy feltmadjon ez az Orszg
s jra visszatalljon Hozzd!
Adj neknk Remnyt, Bkessget
s soha el nem fogy bizalmat Benned.
Boldogasszony Anynk, tekintsl le renk.
ldott kezeidet nyjtsd segtsgl nknk,
Hogy sorsunkat ne szenvedjk,
Hanem rmdben leljk.
Boldogasszony Anynk,
add nknk vissza Koronnk Szentsgt!
Engedd, hogy jra felragyogjon,
s minket Fnyvel bebortson!
Krptok brcein felcsendl az nek,
Vigad a bs magyar...
Lesz-e lds, ldoms,
vagy rsznknt mr csak a nyomor marad?
Srva vigad a magyar…
Knnyei vgig peregnek arcn,
Lelke sajog, fjdalom jrja t…
gy tudni, ki az Igaz Magyar,
Ki ment s nem veszejt Hazjt.
Boldogasszony Anynk, nzzl le renk.
Hallgasd meg bs knyrgsnket…
Minket Magyarokat, soha ne hagyjl el!
ld meg ezt a Hazt,
Segts, hogy jjszlethessen!
Npednek add vissza e Szentsget.
Add, hogy jra EGY legyen az Orszg,
s a MAGYAROK ISTENE kormnyozza Orszgt!
men.
rta: Feketn Lendvai Katalin
Gyimesi Fohsz
desanyja, Nagyasszonya
Igaz magyar fiaknak,
Ptrnja, Prtfogja
Rgi magyar haznknak!
Tehozzd jrulunk,
srva leborulunk,
Lgy anyja fiaidnak!
Renk tekints, mert senki sincs,
ki sorsunk boldogtsa!
Igaz szvt s j szemt
Aki renk fordtsa.
Sok vres sebnket,
panaszos gynket
Aki elbbmozdtsa.
Mindenfel nyomorsg
szorongatja npnket,
Majd szraz g, majd zpor,
jg veri el termsnket.
Most szvnk szomor, fl,
hogy lesz hbor,
Ktsg gytr bennnket.
Bkessgben, csendessgben
tartsd meg h szolgidat,
Becsletben s bsgben
rks Orszgodat!
Sznd meg, J Anya,
Magyarok Asszonya,
H magyar jobbgyodat!
J hrnvnek, magyar vrnek
gerjeszd vidm jultt,
Kirlyrt, hazjrt
vitz vre buzdultt!
Engedd, hogy hs karja
mindig fltarthassa
Az ellensg lndzsjt!
gy zokogunk, gy hdolunk,
Mria, szent nevednek;
gy remlnk, halunk s lnk
j anyai szvednek.
A magyar Szent Hazt
s Angyali Koront
Ajnld fl az egeknek!
him Naplja
A megvilgosods hatsai
A folytatsban - tulajdonkppen - egy "hasznlati tmutat" van.
Nem is igazn nmagadhoz, hanem - ha esetleg - olyas valakivel tallkozol, aki "fura," akkor legyen nmi informcid, mi, mirt trtnik. :)
A MEGVILGOSODS HATSAI
A teremts folyamatba merl tudati rendszerek a begyjttt informcik rtelmezse sorn olyan felismers sorozatokon mennek t, amelyek eredmnyekppen felfogjk s megrtik a teremts mkdst, eredett s cljt. Megismerik a vilgot mkdtet egyszer alaptrvnyeket s ltalnosan rvnyes sszefggseket, valamint az ezek kombinciibl ered soksznsget s bonyolultsgot. Ezt a folyamatot nevezzk megvilgosodsnak, gnzisnak, egysgnek. A buddhizmusban ennek fokozatait, az rzki vilgtl val elfordulst ngy szakaszra bontva tantjk.: 1. A tvolsgtarts a klvilggal szemben, az rm s nyugalomrzet megtapasztalsa. 2. A vizsglds s kvetkeztets nlkli koncentrci llapota. 3. Az rmrzet megsznik, viszont megmarad a nyugalom. 4. Eltnik a nyugalomrzet, csak a tiszta ntudat s kiegyenslyozottsg van bennem. A megvilgosodshoz szksges ngy szellemi gyakorlat, elmlyeds a kvetkez.: 1. A tr hatrtalansgnak tudata. 2. A megismers hatrtalansgnak tudata. 3. A dolgok valtlansgnak (ressgnek) tudata. 4. Az ressgnek, mint a gondolat trgynak a tudata.
Szepartorcsk.
A teremtett vilgban minden dolog muland, vges, vltoz s ppen ezrt viszonylagos, szubjektv, vagyis lnyegt tekintve illzi. A ltezs az, ami minden dolog kzs lnyegeknt lland, rk s halhatatlan, vgtelen s valsgos mibennnk. Ennek felismerse s megrtse az igazi tuds, amely azutn biztos alapul szolgl az intelligens rtelem szmra a vilgban val eligazodshoz. Az egszet tfog, egyetemes szemllet vilgkpet ad a lleknek. Kereteket knl elmje szmra a minl pontosabb megklnbztetshez s tlkezshez, a dntsek meghozatalhoz, az rtkrend kialaktshoz, egyszval megmutatja a lehetsgeket s az aktulis kpessgeket a tudata szmra. Ez a llekben rzd s mkd szellem, mint informcihalmaz ntudatra bredse, a valdi felntt vls, mely nem az ideiglenesen felvett fizikai test biolgiai kortl fgg, hanem az entits hasznos informcitartalmtl. Az ntudatos, intelligens teremtmnyek, a lelkek az egyetlen ltez szubjektv, loklis informcihalmazai a megnyilvnul teremtsen bell. Mindenkoron egyediek s letk clja a krnyez vilguk felfedezse, megismerse. Informcikat gyjtenek s adnak tovbb a mkdsk sorn, valamint ezeket feldolgozzk, rtelmezik, rendszerezik, reaglnak rjuk. Alapvet cljuk a konzisztens fennmarads s a boldoguls, a harmnia elrse, illetve a struktrjukbl add vgyak, tervek s ksztetsek megvalstsa (a teremts). Ennek rdekben trekszenek nnn vges idej ltk elnyjtsra minl hosszasabban, vagyis az llnyek meneklnek a pusztuls, a hall ell (lsd: A haland rklt cm rst). Az Isten a teremtsben a lelkek sszessge. nmagbl kelti minden teremtmnyt az idbeli visszacsatols ksedelmnek kprzata ltal, s generlja szakadatlanul a tle fggetlennek ltsz illzrikus ltket, akr egy lomvilgot. A teremtmnyek megvilgosodsa az, amikor vlaszt kapnak a krdseikre a szmukra leglnyegesebb dolgokrl.: Ki vagyok n? Mibl vagyok? Mibl van a vilg? Ki csinlta s hogyan? Honnan erednk? Hov tartunk? Mi a clja s rtelme, mik a trvnyei ennek a vilgnak? Mi az n dolgom, hol a helyem a mindensgben? Mi a megolds az letem sorn felmerl problmkra? Szmos krdst tesznk fel, melyeket valjban az Isten, a Ltez krdez nmagtl bennnk, ltalunk s rajtunk keresztl. Amikor pedig megtalljuk r a vlaszokat, az Isten maga az, aki ntudatra bred bennnk s fedezi fel sajt magt. Ez az nfelismers folyamata, az nvizsglat, melyrl lnyegben az egsz teremts szl. Az albbiakban sszefoglaltam azokat a legfontosabb (szemlyes) tapasztalataimat, melyek a megvilgosodsommal kapcsolatban rtek. Remlhetleg hasznra lesznek mindazoknak, akik ugyanezen az ton jrnak s bizonysgul szolgl a szmukra arrl, hogy nincsenek egyedl az nmaguk utni kutatsuk sorn.
Szepartorcsk.
A megvilgosods hatsai.:
1. Az ember tudata rugalmass, mozgkonny vlik. Az bersgnek, a dolgokra val odafigyelsnek ksznheten megedzdik a figyelme, javul a koncentrl kpessge s gyorsul a gondolkodsa. Ezzel egytt javul az asszocicis kszsge s n a kreativitsa is, az j dolgok kitallsra s megvalstsra val alkotkszsge.
2. Az nmegismers folyamata sorn, az entits informcihalmazt tredezett, megosztott tev falak sorra lebomlanak, vagyis megkezddik a nagy visszaemlkezs nnn teljessgemre. Emlkkpek merlnek fel a tudatalattimbl, klnsen az alvs tudati felszabadultsgban, felidzve a rgmlt esemnyeit, elz leteket, tvoli trtnseket. Ezek az bredsi gt szndkos tszaktsval felhozhatk az brenltbe, s hasznos tapasztalatokkal szolglnak a jelenlegi, aktulis szemlyisgem szmra a boldogulshoz.
3. Az lom s brenlt hatrn, egyfajta meditcis rvletben tovbbi informcik is tudatosthatv vlnak, amelyek addig nem voltak hozzfrhetk a llek szmra a vilgemlkezetben. Ez az akasha, a vilgter (morfogenetikai tr), mely az idhullmok frekvenciamodulcijban, holografikusan rzi a replsi idben trolva a teremtsre jellemz aktulis mindentudst. A megvilgosodott szemlynek lehetsge van nzeldni az akashban, mint valami gigantikus adatbankban, amely sz szerint minden esemnyt trol az idk kezdettl az idk vgezetig az egszben.
4. rdekes paradoxon, hogy br a tudat betekintst nyerhet a mindentuds llapotba, amikor elvileg az egszben rzd s halmozd teljes informcimennyisghez hozzfr korltlanul, mgsem kpes azt kezelni sem rtelemmel, sem anlkl. A mindentudsbl val informcinyers (olvass) technikjt ugyanis szintn meg kell tanulni s fokozatosan fejleszteni. Ehhez viszont rtelemre van szksg, ami egyben korltot is szab az elrhet, megemszthet informcik el. Az rtelem nem kpes kezelni az egszben lv mindazon informcikat, melyek kvl vannak a sajt vges felfogkpessgnek hatrain vagy logikval kezelhetetlenek s hasznosthatatlanok.
5. A megvilgosods nem llapot, hanem folyamat, ami soha nem r vget. Mindig lehet fljebb jutni a tudsban, mg jobban elmlylni benne. Mert a tuds, az informci valamely halmazrl, mindig csak rszleges lehet, a teljessget csak a vgtelenben ri el, vagyis soha.
6. A megvilgosods folyamata sorn a vilg megismersben eljutok addig, ameddig rtelemmel s felfogkpessggel egyltaln el lehet jutni. Ezt nevezhetjk akr a vilg vgre val eljutsnak is, ahonnan aztn nincs tovbb. Innen mr csak visszafel lehet menni, a mr korbban megismert dolgok fel, s elmlylni bennk (a teremts fraktlis szerkezetben) a vgtelensgig. Ez azt jelenti, hogy a megvilgosodott szemlynek immron van rltsa az egszre, a teljes teremtsre. rti annak alapelveit, szablyait, trvnyeit, sszefggseit, rendszert, eredett s cljt, s ltja benne nnn elfoglalt helyt. s ez j. Tudom ki vagyok, az anyagi vilgban krlttem rohangl tbbi llekkel ellenttben.
7. Az rtelmem a vilg esemnyeinek, s azok bels sszefggseinek ismerete ltal egyre hatkonyabban kpes kezelni az eltte felmerl problmkat s ellentmondsokat, br azokat megszntetni nem tudja, hisz a mkdsbl kvetkezen maga hozza ket ltre. A lte sorn minden ltez rendszer megteremti a maga problmit, melyekkel azutn foglalkozhat amg csak akar.
8. A tudatom a meditcis gyakorlatok sorn megtapasztalja az rtelem nlkli llapotot is. A problmk az rtelem mkdsnek szneteltetsvel eltnnek, hisz csak annak a szmra, abban lteznek. Ez lesz a nirvnba lps kapuja a ksbbiekben, a formk vilgnak (a fellttt testnek) elhagysa utn.
9. A valsg misztikus lnyegnek felismersbl ered felszabadult, mly rm tlti be a tudatom. Ez a tiszta boldogsg, az ellazuls, megnyugvs, lvezet s bels nyugalom llapota a szmomra.
10. A megvilgosods szmos meglepetst tartogat a llek szmra. Amikor bekvetkezik, pontosan tudod, hogy igen, Ez Az! Vgre megtalltad, rjttl, elrted, megrtetted gy, ahogy van. Szemernyi ktsged sincs a helyzeted fell, mert pontosan tudod, hogy megtalltad a megoldst. Ugyanakkor azonnal ltni fogod, hogy egyltaln nem olyan llapot ez, mint azt elzleg brki vrn s elvrn, remln vagy gondoln magban. Egyrszt ezzel a szemlyisg, a szubjektv n szmra semmi sem vltozik meg a szemlyes vilgban, vagyis minden ugyanolyan lesz, mint korbban volt ( maga is). Nem lesz tle egybl tkletes, sem halhatatlan vagy csodatv. Nem vonhatja ki magt a trvnyek all, s klnleges isteni kpessgei sem tmadnak csak gy, maguktl. Msfell viszont minden megvltozik, mert ettl kezdve ms szemmel tekintek magamra s a vilgra. Ms lesz az informcik visszacsatoldsi tvonala (struktrja) bennem, vagyis a szemlyisgem fokozatosan megvltozik, trdik. Az elklnltsg tudata helyett az egysg tudata ersdik meg bennem s kialakul a magasztos gondolkods isteni nem. Az, Aki mindig is szerettem volna lenni, csak ppen korbban kptelen voltam megfogalmazni (a tuds hinyban) kell pontossggal ezt a vgyamat.
11. A megvilgosods szubjektv nzpontjai ppoly sokflk, mint a megelz tudatllapotok a llekben (mivel folyamatrl van sz). St, az elnyert szabadsgom okn mg szmosabbak lesznek, ahogy folytatom az nvizsglatom a megrts fnyben. Teht nem csak egyfle tudatllapotrl van sz. Van ezek kztt olyan, ahol van s mkdik az rtelmem, s igyekszik minl tbbet felfogni s rendszerezni a tudatomon keresztlraml komplex informcikbl. Ez lesz a blcsessg, a dolgok beltsbl fakad megrtsben val elmlyeds. Van olyan nzpont is, ahol nincs rtelem. Ott csak a tiszta s szemlld figyelem ltezik, a tudat legalapvetbb llapota, ahol egyszeren csak vagyok s rzkelek. Ekkor megfigyelhetem a ltem centrumt, mintegy kvlrl nzve magamat a bels tkrzdseim ltal. Vagy lehetek nnn ltem kzepben, a forrspontban. Abbl a pontbl nzhetem a minden ltezt, ahonnan az Isten ltja azt, egyszerre az egszet idtlenl, az egyhegysg llapotbl. Ez egyben a teljessg s mindentuds llapota is, ahol szabadon mozoghatok a ltezsben. Brmely pontjbl megszemllhetem a mindensget, mert annak minden pontja n magam vagyok, sz szerint n.
12. A megvilgosods kvetkezmnyeknt az rtkrendem alapveten megvltozik. Mindez annak megltsbl fakad, hogy a teremtett vilg muland s illzi, mg a lt rk s valsgos. A ltezs az egyetlen valsg s nincs ms ezen kvl. Minden ami van, ebben van, mint virtulis tkrzds az nmaga szmra megnyilvnulban. A teremts jtkk vlik a szmomra, clirnyos tudati tevkenysgg magasztosul a figyelmem lektse rdekben. Ennek ksznhet, hogy a nirvnbl a tudatom mindig dinamikusan visszatr a sajt lomvilgba s teremteni kezd, belemerl az illziiba. Aztn ha tl sok lesz a teremtsemben a zavar s a problma, amit a rszhalmazok okoznak a mkdsk sorn egymsnak, akkor egyszeren kimeneklk belle, s ezzel vgeredmnyben megszntetem azt. Ekkor van loklis sznet a teremtsemen bell, az egsz valamely rszrendszerben. Pontosan gy, ahogy az lom is egy beiktatott sznetet kpez az brenlt nappali szakaszai kztt.
13. A megvilgosodsra trekv llek munkjt figyelemmel ksrik az univerzum felettes vezeti, legblcsebb entitsai, valamint a Mindenhat (Megtart) is. Szksg esetn kln foglalkoznak velem s tantanak, tbbfle mdszerrel. Ez trtnhet telepatikus metakommunikci tjn, beszlgetses tantssal vagy kzvetlen megtapasztalssal (elviszik a lelkem valahov s megmutatjk amit kell), illetve tuds tltetssel. Ilyenkor a vezet egy nagyobb, srtett informcis csomagot kld t a lelkemnek, ami bennem fokozatosan kibomlik, mintegy rejtlyes mdon eszembe jut valahonnan. Ezt a tudst gy fogom rzkelni magamban, mintha n jttem volna r, n gondoltam volna ki, s ezrt a sajtomnak fogom tekinteni. Mivel az zenet ilyenkor a sajt rtelmi rendszerem logikai fordtjn (rtelmezjn) megy keresztl s troldik el, knnyebb befogadnom, mint egy kvlrl rkez zenetet. Ennek oka a kommunikci sorn hasznlt fogalomnyelv szerkezetben rejlik. Mindenkinek knnyebb megrtenie nmagt, mint valaki ms gondolatait. Ezrt az Isten mindig bellrl tant s szl hozzm, bennem, ltalam.
14. A megvilgosodott szemly ismeri az isteni szently legbelsbb titkait is. A felettes vezetkkel val hatkonyabb kapcsolattartsa rdekben kaphat kln idszl vonalat, kzvetlen sszekttetst is hozzjuk, akr a Mindenhathoz is. Ez nagy kegy a vezetk rszrl, mert ilyenkor egyben kiemelt vdelemben s gondoskodsban is rszesl az illet llek. Egy buddhra mskpp vonatkoznak ugyanazok a kzssgi trvnyek, mint a tbbi llekre. Aki nmaga mesterv lett, annak nincsenek bri, csak brli.
15. A spontn (meglepetsszeren) add helyzetekben a bennem felmerl krdsekre azonnal megjelenik a lelkemben a vlasz, gyakorlatilag gondolkodsi s emlkezsi (ksedelmi) id nlkl. Ez valsznleg a kzponti fnykvantumom egy ciklusideje alatt jtszdik le, fut t rajtam szabadon a mindentudsbl kiindulva, mivel mr nem mkdnek felttlenl azok a fkezrendszerek az elmmben, melyek elzrnnak a megoldstl. Ebbl kvetkezik, hogy a megvilgosodott szemly mindenre azonnal kpes reaglni, vlaszolni, amennyiben az rtelme nem grdt akadlyokat a benne raml informcik el (megfelel tudatllapotban).
16. Kig s eltnik bellem az rzsek mly, teljes intenzits tlse, belertve a szeretetet, fjdalmat, a j s rossz dolgokat. Az egsz letem egy felletes, illuzrikus jtkk vlik a szmomra, amit bellrl szemllek s igazbl nem rinti meg a tudatom gy, mint rgen. A bensm nyugodt, szinte mr kzmbs lesz a vilg vltozsaival szemben. gy kezelem az letem, mint valami elvont tevkenysget, sajtos sakkjtszmt, amelynek nincs a szmomra komoly ttje. Hisz mit veszthetek az illziimon kvl? Azokat meg amgy is mindenflekppen elvesztem, ahogy sztfoszlanak az idben.
17. Megrtem, hogy minden tuds akkor vlik igazbl hasznlhatv s rtkess, ha a vele kapcsolatos megismers folyamata krber, vagyis visszazrdik nnn kezdeteihez, egy ciklikus rendszert kpezve. A valdi tuds az, amikor a tudssal s annak ellenttvel is rendelkezem. Egyarnt ismerem a pro s kontra rveket, vagyis tltom az egsz helyzetet.
18. A szemlyisgem fokozatosan elregszik s megnyugszik, amolyan nyugdjass vlik, fggetlenl a fizikai testem kortl. Ez azzal is jr, hogy alapveten eltnik bellem a fiatalkori forrfejsg s lelkeseds, valamint a karriervgy, az rvnyesls s a msok szemben val elismersem ignye, vgya. Nem akarok senkinek semmit bebizonytani, nem akarok msokat meggyzni, velk vitatkozni, harcolni, kzdeni, mert tudom, hogy mindezt nem muszj. Nem rzem szksgt a konfliktusnak, az tkzsnek. Hagyom menni a dolgokat a maguk tjn s csak akkor avatkozom be, ha egy valban nagyon fontos dologrl van sz. A fontossg itt a buddha rtkrendjben egszen mst jelent, mint korbban. Elssorban az isteni trvnyek megvalstsrl van sz s a testi lt sorn felvllalt tevkenysgek fontossgrl.
19. Legfbb letclomm vlik a nyugodt, visszavonult, kellemes s laza letvitel. Csak semmi verejtkes munka, erlkds, knlds, gytr knyszerek s rabszolgasg, hajts s grizs a szamszrban! Az let szp, az apr csodk is rmet okoznak amikkel szembeslk s flsleges gy rohanni. Egyfajta megllapodott nyugdjas let ez. Az idmet kitlti a "rendszeradminisztrcis" tevkenysg (evs, alvs, pihens, lakhely karbantarts, stb.) s az alkots, elmlkeds, szemllds vagy az esetlegesen meglv prkapcsolat apr rmei.
20. rdekes mdon a szexualits, mint rmforrs megmarad s kiteljesedik, de elveszti azt az tt lendlett, szenvedlytl izz forrsgt, amivel korbban hatott rm. Inkbb lvezetes jtkk, masszrozss s "birkzss" alakul ez, teht nem marad meg olyan szexnek, mint amilyen eltte, korbban volt a szmomra. Gtlsok nlkl, felszabadult knnyedsggel s termszetes szemrmetlensggel (mint az els emberpr a bnbeess eltt mg a paradicsomban) lem meg azt, amit az emberek szmtalan trvnnyel, tabuval s szokssal igyekeznek elrontani s korltozni az letkben.
21. Teljes ember (Adam Kadmon) vagyok nmagamban, nem fl. Egy illzikba merlt ember nem ismeri nmagt egszben, csupn egy rszt. Ezrt mindig van az njnek egy olyan terlete, amit kizr, megtagad magbl, ami fell ppen ezrt nem lehet tudatos. Ez az rnykszemlyisge, tudatalattija, a benne lakoz stt oldal, amivel mindig nyomaszt szembeslnie. A megvilgosods sorn ezt a rszemet is vissza kell olvasztanom magamba, ami viszont szenvedssel s problmkkal jr. Nem tlzs azt mondani, hogy hallos veszlyt jelent a tudatos nemre a megtagadott rszemmel val tallkozs, hisz a kett egyms ellentte. Az sszeolvads s kiegyenslyozds akkor fejezdik be a szmomra, amikor felismerem, hogy a sttebbik oldalam ugyanolyan fnyessges s magasztos megnyilvnulsom, mint a vilgosabbik. Innentl kezdve teljes vagyok nmagamban.
22. Az nfelismersem (a teljessgemrl val tudatossgom) eredmnyekppen megn az nelfogadsom. A szeretetemet magam fel fordtom, nmagamat szeretem teljes egszemben. n mindig magammal vagyok s mindig szmthatok magamra. Mindenki ms, kls szemly csak illzi krlttem, s ppen ezrt megbzhatatlan, mert az illzik (emberek, trgyak, esemnyek) folyamatosan jnnek s mennek, vltoznak az ltalam szlelt, teremtett vilgban. n viszont mindig megmaradok nnn origmban nmagammal, nmagamnak. ppen ezrt n vlok nmagam legszeretettebb bartjv s trsv, tantjv s tantvnyv, kznsgv s szrakoztatjv.
23. A teljess vls azt is jelenti, hogy nmagam Istenv s Stnjv vlok. A j s rossz tulajdonsgaimnak egyarnt tudatban vagyok, egyenlkppen. Ez a valdi szabadsg, amikor a szabad akaratom oly mdon kpes rvnyeslni, hogy n dntm el, megksrtsem-e magam vagy sem. Engedjek a ksrtsemnek vagy ne. Hallgassak nmagam egyik rszre vagy inkbb a msikra. Tudom, hogy brmilyen lehetek s elfogadom magam ilyennek. n vagyok nmagam ura s trvnyhozja. n hozom meg a magam trvnyeit, amelyek alapjn azutn lek, dntk, megnyilvnulok msok (a kls illzik) fel. Ez persze azt is jelenti, hogy a klvilg elveszti korbbi jelentsgt s az illzikban felfedezett ellentmondsok rvn lnyegtelenn vlik a szmomra. Sz szerint "ftylk mindenre" s mindenkire. Csak a sajt fejem utn megyek, a sajt magasztos elkpzelseimnek megfelelen s egyedl csak n korltozhatom, szablyozhatom magamat. Senki msnak nem engedem meg, hogy flm kerekedjk, mert tudom, hogy senki sincs flttem. Ha mgis egyttmkdm a krlttem lv tbbi entitssal, a teremtsem tbbi rszvel, akkor azt is a szabad akaratombl teszem, nem pedig knyszerbl.
24. nmagam megismerse sorn tltom a szemlyisgemben kiplt kondicionlst, amit a klvilg adott nekem (knyszertett rm) a szletsemtl kezdve. Kpess vlok arra, hogy tetszsem szerint megvltoztassam ezeket a programokat, gtlsokat, szoksokat, vagy eltrljem ket. Gtlstalann vlok, a sz j s rossz rtelmben egyarnt. Brmit megtehetek s annak az ellenkezjt is. Ez persze nem jelenti azt, hogy meg is fogom tenni, csupn a lehetsget tudom immron szabadon megadni magamnak. Nem kpzelem tbb magamrl azt, hogy "n aztn erre vagy arra soha nem lennk kpes". De igen! Meg tudom csinlni. St, arra is kpes vagyok, hogy ellenlljak valamely knyszert ernek s ne tegyek meg valamit, amit kellene, ha ppen gy ltom helyesnek. Ezt a kpessget, az nmagam feletti uralmat nevezzk ltalban nkontrollnak, de ez nem azonos a krnyezettl eltanult nkontrollal, hanem annak egy magasabb, tudatosabb szintje.
25. Ltom, hogy szinte mindenre kpes vagyok. Brmit meg tudok teremteni, mert rtem a mdjt s tudom mi kell hozz, milyen mveletek ltal lehet elrni valamely clt. Kpes vagyok megidzni a legmagasabb szint teremt energit s formkba nteni (kinyilvntani) azt. Brmilyen helyzetbe is kerljek, mindenre tudok magyarzatot adni, mindenre van mentsgem, indokom, kifogsom, meg az ellenkezjre is. Brmilyen problmra meg tudom tallni a legoptimlisabb megoldst s kpes vagyok a nyilvnval ellentmondsok ellenre is elktelezni magam mellette.
26. A megvilgosodott szemly a gondolkodsban logikus s blcs, s ezrt ellentmondsos felismersekre jut, amik ttlensgre, nyugalomra ksztetik, krhoztatjk t. Ezrt nem cselekszik flslegesen, ezrt viselkedik "nyugdjasknt". Ugyanakkor ha mgis cselekedni kell, akkor tudja, hogy azt csak logikusan, ellentmondsmentesen lehet megtenni, ezrt ilyenkor fanatikuss vlik. A blcsen meghozott dntst fanatikus elszntsggal kpes megvalstani. Ha fontos dologrl van sz, harcolni is ksz rte s meghalni is.
27. A megvilgosodott szemly a tkletes harcos, akinek f clja pontosan a harc elkerlse. Mindig kszen ll a cselekvsre, de nem trekszik r (nem keresi magnak a bajt). Mindent kpes felldozni a cl, a siker rdekben, mert nem ragaszkodik semmihez s senkihez. A kzdelem jtkszablyaihoz sem, mert azok is nknyesen meghatrozottak, ezrt semmivel sem korltozza nnn ravaszsgnak kibontakozst. Mert az Isten is ravasz, de nem rosszindulat. Ugyanakkor mgis van benne ragaszkods, mert tudja, hogy milyen fontos minden illzi, ami krltte van, s elfogadja azok szerept. Odafigyel arra, amit mondani akarnak neki a dolgok. Ltja, hogy a vilgban minden tapasztalat zenet vagy provokci a szmra.
28. A harcban a blcs mindig ellentmondsos stratgit kvet, ezrt kiismerhetetlen s megllthatatlan stratgij. Mert az Isten tjai is kifrkszhetetlenek. A bkben viszont logikus viselkedsre trekszik, hogy kiismerhet legyen s ezltal megbzhat a krnyezete szemben. Tudatban van annak, hogy minden utazs s komoly vltozs a krnyezetben harci helyzetnek minsl. ppen ezrt ilyenkor az bersge segtsgvel szabadul meg a szoksaitl s megrgzttsgeitl, melyek akadlyoznk s elveszejtenk t. Mert az ellenfeled mindig a te stratgid kiismersvel kezdi, ahhoz igaztva a sajt terveit. Az ellentmondsos dntsek egy veszlyes (harci) helyzetben letment fontossgak lehetnek, ezrt nem fl alkalmazni ket.
29. A megvilgosodott kvlrl nzve klnc, nfej, boldog, gtlstalan, blcs, rlt, vatos, nll, mondhatni szgyentelen s poftlan idnknt a viselkedse. Kilg a sorbl, nem akarja magt llandan elfogadtatni msokkal, br igyekszik elfogadhatan viselkedni a sikeres kommunikci rdekben.
30. A megvilgosodott szemly tudja, hogy az let csak akkor teljesedik ki igazn, amikor a llek elri a megvilgosodst, teht ez a legfontosabb cl mindenki (a teremtmnyek) szmra, aki mg nem jutott el idig. Ezrt tantja, segti a tbbi entitst, gyorstva az tjukat az egyetemes cl fel.
31. A megvilgosodott szemly ltja, tudja s megli azt a bizonytalansgot, amit a vilgrl szerzett tudsa nyjt neki, a ltezs megismerhetetlen s paradox lnyegrl. tltja, hogy a legfontosabb dolog a j trsasg, a helyes viszonyuls egymshoz, a sznvonalas kommunikci s a szeretet, a szerelem, a maga legmagasztosabb tisztasgban s jsgban. Ez az a dolog (rzs, tulajdonsg), amely elviselhetv teszi a szmunkra a ltezst: a szeretet, a szerelem egyms irnt. Az, hogy rlk a msiknak s boldog vagyok pusztn attl, hogy egytt vagyunk s jl megvagyunk egytt. Amg kt ltez megnyilvnuls szeretni kpes egymst, fggetlenl az ellentmondsoktl s konfliktusoktl, melyek a teremtst rnyaljk s neheztik, addig nincs gond az letben. Ez kerl az rtkrendjben legellre, az t megillet helyre, ahov val. Kpes vagyok gy szeretni a msikat, miknt nmagamat. A lehet legmlyebben, jval azutn is, hogy a vilg stt oldalval val szembesls s az ellentmondsok mr kirestettek s kigettek bell, megszabadtva lelkemet a klvilgtl eltanult illziktl. Mert ahogy a fnix madr is nnn hamvaibl kel j letre, gy n magam is folyton jralesztem s teremtem a sajt szeretetemet s vilgomat, taln mg sokkal szebben s thatbban, mint amilyen az volt korbban (akkor, amikor mg nem voltam tisztban nmagammal s nem voltam nmagam ura s teremtje).
32. Felismerem, hogy a Stn, mint az nem egy rsze valban csupn a tantm, kikpzm, aki a ltezs rossznak nevezett velejrival, mellkhatsaival ismertet meg. A gonoszsggal s gyllettel, a puszttssal s ms negatv teremtsekkel. Mert a j s rossz dolgok tudsa egszti ki egymst igazi (teljes) tudss nmagamrl. A bels nem azrt indt tnak engem, a trlssel szlet embert egy reinkarncival, hogy j szemlyisget, j letet tudjak magamnak nveszteni, kszteni, amely ms lesz, mint az elz. Mentesen a korbbi letek hibitl s persze terhesen az j let hibival, amikkel megvvhatom a magam harct. Ez a harc, amit mindenki nmagval vv meg a vilg, mint kivetts segtsgvel, ez rleli felntt, blccs az embert. Mint a mesben, ahol a kiskirlyfi elmegy vilgot ltni, szerencst prblni s kzben tapasztalatokat gyjt, felntt rik, majd blcsen, harcedzetten tr haza Atyjhoz, aki maga, csak "idsebb kiadsban". s immron felismeri, hogy rvidesen neki is lesz fia, aki majd maga lesz, s ugyanezt fogja csinlni. A Stn, mint ksrt a maga isteni szeretetben a prbkat lltja a kiskirlyfi (teremtmny) el, s egytt rl vele a sikernek. Ha pedig elbukik az ifj, kemnyen megszorongatja, s fjdalmakkal, szenvedssel vezeti el a belts s mlyebb tuds fel. Ez adja a teremts szadista-mazochista jellegt, amely szintn az ellentmondsossgbl fakad a rendszernek. n magam vagyok az, aki knzom s gytrm magamat valjban, s gondoskodom arrl, hogy minden ltben ott legyen a szenveds.
33. A tanuls s a szenveds egymstl nehezen elvlaszthat jelensgek. A szenvedsbl tanul a llek, a tanuls pedig olyan vltozsokkal jr, a vilgkp trtkeldsvel, ldozatokkal s dntsekkel, melyek tudatostjk a llekben, hogy a tanuls egyben szenveds is. A mennyorszgban csak boldogok vagyunk, de nem nagyon fejldnk. A pokolba jrunk le (bukunk le) ppen ezrt, bnbe esve s a Stn kezbe adva magunkat gytrsre, hogy tanulhassunk s fejldhessnk. A nagy szenveds mindig nagy ldozatokkal jr s sok tapasztalattal, gyors fejldssel. Vagyis aki sokat akar elrelpni az ton, az sokat kockztat s sokat szenved, s sokat is veszthet, ha nem ri el cljt. Aki viszont kevesebbet, az lassabban halad, tovbb r, de tovbb is tart az tja. A Stn, mint a pokol vezetje mindenkitl beszedi a fejlds rt, amit fizetni kell a vltozsokrt. gy is mondhatnnk, hogy mindenrt amit nyersz, el is vesztesz sok ms dolgot (illzit), amik addig voltak az letedben. Ez a vesztesg az, amit a tanuls, a megismers, a beavatds raknt nevezhetnk meg. Mert a tudsnak ra van.
34. A legnagyobb r, amit a tudsrt fizetned kell az, hogy amit tudsz, tbb nem tudod nem tudni. Vagyis rkre megvltoztatnak a tapasztalatok s ltni fogod, hogy soha tbb nem lesz jra ugyanaz semmi, amilyen egyszer mr volt. Semmi sem ismtldik meg. Mindent elvesztnk (jt s rosszat egyarnt) s ezrt mindig dolgoznunk kell a kvnatos dolgok jrateremtsn. Mg egy buddha sem lhet a teremtsben munka nlkl. Az csak a nirvnban, a forma nlkli vilgban lehetsges, hogy pihenjen a tudat s szabadon idzzn a vgtelen idben, a tulajdonkppeni idtlensgben. Ezrt mennek a lelkek a fnylnyek forma nlkli vilgba. Ezrt kevs a formk vilgban mindig a mester, a megvilgosodott, mert aki idig eljut, az mind elmenekl a fnylnyek vilgba, kilpve a szamszrbl. Mert ltja s tudja, hogy itt nem j idzni. Nem lleknek val hely a pokol. Mi itt csak tutazban vagyunk igen rvid idre, aztn mr rohanunk is tovbb a boldogsg tjn. Ez a legfbb tancs amit egy buddha brkinek is adhat.: Szerezd meg a tapasztalatokat s menj tovbb. Ne llj meg, ne ragadj le sehol, amg azt nem rzed, hogy maradktalanul boldog vagy s teljesen kielgt a helyzeted. Ez pedig csak a tvoli vgtelenben tapasztalhat meg a szmunkra. gy j utat kvnok minden kedves llektrsamnak az ton!
brenlt s lom hatrnl vagyunk. Egy olyan vilg l bennnk, melynek meglmodsa csakis rajtunk mlik.
Mltn rizzk-e magyarsgunk szellemt? Vllaljuk-e a rnk tornyosul feladatokat, s ennek tkrben nyugodtan lomra hajtjuk a fejnket? Megszlt-e szvnk a szra, mely a Hazrt remeg? A MAGYAR LOM selyemkpem beavatkdokat tartalmaz.
Egy msik Vilgba avat be. Ha nyitott vagy r s tettreksz, brmikor belphetsz ebbe a Napfnyes vilgba melynek megvalstsa csakis rajtunk mlik. A Napbrkn utazva rkeznk meg a Fny Orszgba, s ez a brka mint egy virg kelyhe oltalmazn krbelel minket.
A kpemen ez a kehely a Szent Csaldot leli krbe, melynek minsgt seink hagytak renk. A Szent sz alatt n most azt a letisztult si minsget rtem, aki megtesteslt a vilgunkban. Aki magba lmodta s magban hordozta a Napot. A NAP mg mindig st rnk, s utunkat egyengeti. Vllaljuk-e nMAGunkat, a magyarsgunkat? Magunkhoz vesszk-e a si hitnket? Megnyitjuk-e vele a Fny Orszgt, s tetteinkkel ide a Krpt -medencbe helyezzk? Eljtt az id, s most van. bredjekek MAGOK! Alkossunk Egysget, Egy Clt, s Egy Akaratot! lds!
Szokolai- Lendvai Katalin
SI INTELEM Egyszer egy reg tltos gy szlt egy hitehagyott, megkeseredett magyar emberhez:
- Azrt szlettl, hogy adj s nem azrt, hogy megadd magad! Egymst emelve mindenki tegye sten adta dolgt, s nem lesz baj.
sten trvnye seink szellemben Eleve l.
Trj vissza seid szellemhez, s lehull az rmny, mint elsrgult, sszeszradt falevl az szi szell fvsban.
Ha egyetlen ernyed van csak s ez az embersg, minden ernyt hordozol.
Adj hlt minden reggel, s este a Teremtnek, hogy visszasegtse szellemed, eredeted fel.
S ldd t minden nap folyamatosan ahnyszor csak tudod, mert csak gy kapcsoldhatsz ssze si erddel.
Az j Vilg bekszntvel, eljtt az ideje,
hogy nk megtalljk nmagukban az eredend ni minsgket, azt a minsget amit a kezdetektl fogva kpviselnek.
A sajt rtkrendeinket magunkbl kell elhvnunk,
nem pedig a trsadalmi elvrsok kell megfelelnnk.
Mi nk sokan hordozunk magukban,
olyan srelmeket, fjdalmakat, elnyomsokat,
amelyeknek kitiszttsa s gygytsa, lettele,
most mr nagyon idszerv vlt.
Hossz vszzadokon keresztl cipeltnk magunkkal
klnbz mintkat s beidegzdseket,
amelyek nem bellnk fakadnak hanem szleink, csaldtagjaink, a trsadalom beidegzdst,
szemlletmdjt vittnk tovbb s adtuk t mi is gyermekeinknek.Folytats
" A Fny gyermeke vagyok. Szeretem a Fnyt. Szolglom a Fnyt. Fnyben lek. A Fny vezet, gygyt, talakt s megvilgt. ldom a Fnyt. A Fny bennem van. Egy vagyok a Fnnyel. A Fny n magam vagyok!"
Szmll
Induls: 2010-01-10
Ahonnan ltogatjk az oldalt
Idjrs
Minden embernek kell valami hitvallsa legyen. Valami elintzni val feladata ezen a fldn. Amg van feladata, addig l, amikor nincsen tbb, akkor meghal.
Wass Albert
(Ember az orszgt szln)
Magyarok Istene nzz renk!
Magyarok Istene, nzz renk!
Mi tiszta szvvel lbad el leborulunk.
Krnk Tged, emelj fel minket!
S hoz j Jvt e Nemzedknek!
Minden szvdobbanssal Tged szolglunk.
rted zeng a szavunk,
Magyarok vagyunk.
reg Isten nzz le mirnk!
Ne hagyd elveszni azt a sorsot,
Amit szabtl Te rnk.
Teljesedjen be a jv.
ldott legyen az j, mely elj.
j Hazt, j Sorsot runk.
Ez viszi elre a magyart.
ldott legyen kinek neve, MAGYAR!
rta: himr
Feketn Lendvai Katalin
Papp-Vry Elemrn
(Sziklay Szerna)
HITVALLS
Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazban,
Hiszek egy isteni rk igazsgban,
Hiszek Magyarorszg feltmadsban.
Ez az n vallsom, ez az n letem,
Ezrt a keresztet vllaimra veszem,
Ezrt magamat is re feszttetem.
Ez a hit a fegyver, hatalom s let,
Ezzel porba zzod minden ellensged,
Ezzel megvlthatod minden szenvedsed.
E jelszt, ha rod lobogd selymre,
Ezt, ha belevsed kardod pengjbe,
Halottak orszgt feltmasztod vle.
Harcos, ki ezt hiszed, csatdat megnyerted,
Munks, ki ennek lsz, boldog jvd veted,
Asszony, ki tantod, ldott lesz a neved.
Frfi, ki ennek lsz, dicssget vettl,
Polgr, ki ezzel klsz, j hazt szereztl,
Magyar, e szent hittel mindent visszanyertl.
Mert a hit az er, mert aki hisz, gyztt,
Mert az minden hall s krhozat fltt
Az let Urval szvetsget kttt.
Annak nincs tbb rm, mitl megijedjen,
Annak vas a szve minden vsszel szemben,
Minden pokol ellen, mert vle az Isten!
Annak lba nyomn zldl a temet,
Virgdszbe borul az eltiport mez,
des madrdaltl hangos lesz az erd.
Napsugrtl fnyes lesz a hzatja,
Mzes a kenyere, boldogsg tanyja,
Minden nemzetsgn az Isten ldsa.
Magyar! te most rva, elhagyott, veszend,
Minden nemzetek kzt lenn a fldn fekv,
Magyar legyen hited s tied a jvend.
Magyar, legyen hited s lszen orszgod,
Minden nemzetek kzt az els, az ldott,
Isten amit nked cmeredbe vgott.
Szved is dobogja, szavad is hirdesse,
Ajkad ezt rebegje, reggel, dlben, este,
Vredd hogy vljon az ige, az eszme:
Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazban,
Hiszek egy isteni rk igazsgban,
Hiszek Magyarorszg feltmadsban!
Szkely Miatynk
Miatynk,ki a mennyekben vagy,kitl jn let s hall,
Hiv szavunk Tehozzd szrnyal,s vigaszra csk ott tall.
Nagyobbak voltunk minden npnl,s ha meghalunk is gy halunk,
Hogy az egsz fld minden npe,megknnyezi ravatalunk.
A Te neved megszenteltessk!
E np mindig benned bizott.
Te szkely Isten,flnk Tged,br sjtva sjt az ostorod.
Atynk,br itt van a hallunk,bszke lelknk nem kesereg.
Br sorsunk meg nem rdemeltk,megszenteltessk a Neved.
h,jjjn el a Te orszgod,add,hogy mg boldogok legynk.
Add,hogy mg egyszer renk nzzen,a mi szent Hargita hegynk!
Add,hogy mg egyszer legyen boldog,Szkelyhon minden h fia,
Add,hogy mg felvirradjon egyszer,ez a bs gyszos jszaka.
A Te akaratod legyen meg,hogyha mr minket elhagyl,
Ha a fohszunk mr meg nem hallod ,s ha a sorsunk egy hs hall;
De engedd meg,hogy kisfinknak,kirt a szivnk vrezett,
Virradjon Erdly hegyein,mg egy dics szkely kikelet!
Ne vigy minket a kisrtsbe,ne higgyk,hogy hiba volt,
Hogy annyi szrny tkzetben,mindig csak szkely vre folyt.
Ne add,hogy benned is csaldjunk,ne add,hogy ne higgynk Neked,
Nem lehet az Istennk,hogy Te cserbenhagytad a npedet.
Tied lett hatalom,dicssg,ki belnk oltd a hitet,
Amely belnk mltunkban biz,s jvt szl remnyt vetett.
A mi lelknk nemesebb,bszkbb?
Merszebb mint ms npek?
Vllaljuk ami lehetetlen,mert felnznk a Nap fel.
Tanuljatok ti fldi npek!rezntek csak egyszer azt,
Ami most elgytrt lelknkbl,sir szln is remnyt fakaszt.
rezntek a szent hitet,mit minden h szkely sziv dobog,
rezntek,s megrtentek,hogy a szkely csak gyzni fog.
Gyznk!Ha nem mi,unokink.S mi szpen csendben meghalunk.
Mert tudjuk,egyszer mg felharsan Erdly szent hegyein dalunk!
S br mi szivnk szent keservvel,egy jgvirgban megfagyunk,
Hisznk most,s hisznk mindrkk
MEN! MI SZKELYEK VAGYUNK!
Wass Albert: Hontalansg hitvallsa
Hontalan vagyok,
mert vallom, hogy a gondolat szabad,
mert hazm ott van a Krptok alatt
s npem a magyar.
Hontalan vagyok
mert hirdetem, hogy testvr minden ember
s hogy egymsra kell, leljen vgre egyszer
mindenki, aki jt akar.
Hontalan vagyok
mert hiszek a jban, igazban, szpben.
Minden vallsban s minden npben
s Istenben, ki a diadal.
Hontalan vagyok
de vallom rendletlenl, hogy Õ az t s az let
s maradok ez ton, mg csak lek
tretlen hittel ember s magyar.
1947
si Fohsz
(Minden nap fnyestsd t eltte tested)
Krisztus krlek, teljestsd ki testemet!
Fnyestsd fel Szellemem!
Lelkem jrd t a bkessg Fnyvel,
Krisztus szent erejvel!
gy legyen! gy legyen!
gy lesz!
Vdelmez a gonosztl, a rontstl, az rmnytl!
gy legyen! gy legyen!
gy lesz!
lds, bkessg a Magyar Npre, minden emberre!
A Krisztusi utat kvetem, azt soha el nem vetem.
lds, bkessg!
Fldanya tisztellek s becsllek, szvemben szent helyre helyezlek.
Add meg szmomra az let kenyert, a blcsessg tzt.
Ne engedj hinyt szenvedni semmiben, gondoskodj ltemrl, holtomrl!
Gykereimet jtsd meg, erstsd meg.
Engedd, hogy az si tuds jjledjen bennem.
G Atya FLD Anya egyesljetek bennem!
Kltzzk bkessg a szvembe, Krisztus szent Szvvel egyeslve.
Vdelem a rossztl, vdelem a gonosztl mit ember teremtett: - Krlek Istenem, ne engedd, hogy ezek a teremtnyek hatssal legyenek rm,
rt szndkkal kzeltsenek felm!
Krisztusi blcsdben vdve vagyok,
ldott vagyok, mert TE munklsz a szvemben s az egsz lnyemben.
Emberi rosszakarat messzire elkerl engem,
Isten tenyern hord engem.
Bsg s teljes let rszem, mi Istentl megadatott,
s ezrt nki n hlt mondok.
ldott legyen az R!
ldott legyen a Teremt!
Dicssg az Angyalainak s Udvartartsinak.
Krisztus lgy ldott, a dicssg fnye vezzen!
Hozz ldst a Fldn minden emberre, vdelmezd ket Szent Szellemeddel!
ldott legyen minden ember, aki magba fogadja ezt az imt!